این خانه را بردار و ببر مسافرت؛ همه جا عین خانه آدم است!

این خانه روی یک تریلر چهار محوره ساخته شده و از طراحی ظاهری و داخلی مدرن و زیبا برخوردار است.

این خانه را بردار و ببر مسافرت؛ همه جا عین خانه آدم است!

اربن پارک مکس (Urban Park Max) خانه متحرکی است که توسط شرکت ترو فرم تاینی (TruForm Tiny) طراحی شده است. این خانه برخلاف ظاهر جمع و جور خود، فضای جاداری را در اختیار ساکنینش قرار می دهد و مفهوم یک خانه جمع و جور را به چالش می کشد.

بکسل کردن اربن پارک مکس با طول 11.2 متر کمی دشوار به نظر می رسد، اما جادار بودن آن یک تجربه زندگی بسیار شبیه به سکونت در آپارتمان را ارائه می کند. این خانه روی یک تریلر چهار محوره ساخته شده و از طراحی ظاهری و داخلی مدرن و زیبا برخوردار است.

مشخصات و ویژگی های اربن پارک مکس

نمایی بیرونی اربن پارک مکس بیشتر از فلز همراه با چاشنی چوب سدر شکل گرفته است. اندازه قابل توجه این خانه آن را به یکی از مدل های بزرگ تبدیل می کند، البته در میان بزرگترین ها قرار ندارد. یک درب شیشه ای سه تکه ورودی خانه محسوب می شود. پنجره های شیشه ای بزرگ اجازه ورود نور طبیعی به داخل خانه را می دهند تا فضایی پر نور و دلپذیر ایجاد شود.

پس از ورود به ارپن پارک مکس با یک فضای نشیمن با پلان باز مجهز به مبل ال شکل مواجه می شوید. در نزدیک مبل یک میز غذاخوری، و همچنین آشپزخانه مجهز به ماشین لباسشویی/خشک کن، اجاقی که با گاز پروپان کار می کند، یک سینک، یخچال فریزر، کابینت و تعدادی قفسه قرار دارند.

حمام این خانه متحرک دارای یک سینک روشویی با کابینت، یک توالت و دوش است. اتاق خواب دارای یک تخت اندازه کینگ و فضای دخیره سازی فراوان است. از آنجایی که تخت در سطح پایینی قرار دارد، فضای کافی برای صاف ایستادن و حرکت به اطراف بدون برخورد سر با سقف وجود دارد.

اربن پارک مکس دارای یک اتاق خواب دوم نیز است که برای مهمانان در نظر گرفته شده است. این فضا در طبقه بالا قرار دارد و دسترسی به آن از طریق یک پلکان که فضای ذخیره سازی در آن ادغام شده است، صورت می گیرد. این اتاق خواب به سبک زیر شیروانی دارای سقفی کوتاه و یک تختخواب دو نفره است. بخشی جداگانه نیز وجود دارد که می تواند به عنوان یک دفتر خانگی، محلی برای مطالعه یا حتی یک انباری کاربرد داشته باشد.

قیمت اربن پارک مکس از حدود 187 هزار دلار آغاز می شود.