ارزیابی شهردار شیراز از روند اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و تسریع در پیشبرد آن‌ها

شهردار کلان‌شهر شیراز آخرین وضعیت پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و میزان پیشرفت آن‌ها را مورد بررسی و موارد لازم جهت رفع موانع و تسریع در پیشبرد این پروژه‌های عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و خدماتی را مدنظر قرار داد.

ارزیابی شهردار شیراز از روند اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و تسریع در پیشبرد آن‌ها
محمدحسن اسدی در جلسه‌ای با حضور محمود صفایی نائب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار، معاونین و مدیران حوزه‌های مختلف، آخرین وضعیت پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و میزان پیشرفت آن‌ها را مورد بررسی و موارد لازم جهت رفع موانع و تسریع در پیشبرد این پروژه‌های عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و خدماتی را مدنظر قرار داد.
 
او فعالیت‌های این پروژه‌های بزرگ‌مقیاس را در قالب محورهای مانع زدایی مستمر اجرای پروژه‌ها، نظارت و پایش و میزان پیشرفت هریک از پروژه‌ها را بررسی کرد.
 
برخی از این پروژه‌ها نظیر بازار بزرگ پروتئین و سینما زنده‌یاد امین تارخ که مطابق برنامه زمان‌بندی در حال اجرا و آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند که شهردار کلان‌شهر شیراز بر موارد پایانی اجرایی آن‌ها تاکید کرد.
 
اسدی از اهتمام ویژه مدیریت ارشد شهری برای تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ‌مقیاس خبر داد و گفت: ضرورت تسریع در اجرای این پروژه‌ها به‌منظور الگوسازی و ارتقای سطح این کلان‌شهر از اهداف مدیریت شهری است که در این راستا، عزم خود را برای بهره‌برداری به‌موقع و رفاه حال شهروندان جزم کرده‌ایم.
 
بنا به اظهار شهردار شیراز؛ اجرای پروژه‌های شهری از رشد بالایی برخوردار است و در این مسیر پیشرفت کلان‌شهر که برخی پروژه‌های بزرگ‌مقیاس و حتی متوسط مقیاس به صورت شبانه روزی در حال اجرا هستند، هیچ پروژه غیر فعال و نیمه فعالی وجود ندارد.
 
 
پروژه‌های متعددی نظیر اجرای خطوط ۲ و ۳ مترو و ایستگاه‌های آن، بازار بزرگ پروتئین، پردیس سینمایی امین تارخ، زیرگذر گویم، بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی، بزرگراه سردار شهید استوار و ۵۵ متری مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از جمله پروژه‌هایی بودند که روند اجرایی عملیات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفتند.