آسفالت‌ بیش از سی و چهار هزار مترمربع معابر طی هفته هشتم

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته هشتم، ۳۴هزار و ۸۳۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت شده است.

آسفالت‌ بیش از سی و چهار هزار مترمربع معابر طی هفته هشتم
رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود. 
 
سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته هشتم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۴هزار و ۸۳۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت شده است. 
 
او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده و خاکی، پرداخت. 
 
جاویدی با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در کمربندی توسط سازمان عمران شهرداری انجام‌شده است، گفت: لکه‌گیری در سطوح مناطق ۱، ۲ و ۵ صورت گرفته است.
 
این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی درفرعی های خیابان محمدیان فر و اطراف میدان سفر و خیابان سفر در منطقه ۳، فرعی های خیابان عابدی در منطقه ۴ ، فرعی‌های کوچه ۷ شهید کُبار در منطقه ۶ ، بلوار سعادت در منطقه ۷ ، فرعی های خیابان مشکل گشا در منطقه ۹ و فرعی های خیابان پودنک در منطقه ۱۱ انجام‌گرفته است.
 
روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده و خاکی در معابر شهرک فضای سبز منطقه ۷ و فرعی های ستایش در منطقه ۱۰ و پروژه های عمرانی معاونت فنی و عمرانی طی هفته گذشته انجام‌شده است. 
 
سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی ۸ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، ۳۷۱هزار ۴۱۲ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۴۶هزار و ۴۵۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.