جدیدترین کد تخفیف اسنپ برای سفر و اسباب کشی

جدیدترین کد تخفیف اسنپ برای سفر و اسباب کشی

اسنپ به عنوان اولین و شناخته شده ترین سرویس تاکسی آنلاین، خدمات بسیاری را برای زندگی مدرن ارائه می‌کند. این خدمات از گرفتن تاکسی اینترنتی برای سفرهای درون و برون شهری تا سفارش غذا و ویزیت دکتر را شامل می‌شوند. کد تخفیف اسنپ که از طرف این مجموعه ارائه می‌شود هم این فرصت را به شما می‌دهد که با صرف هزینه کمتری نسبت به روش‌های جایگزین تاکسی گرفته، بسته ارسال کنید، غذا و محصولات سوپرمارکتی سفارش دهید و برای حمل اسباب و وسایل خود وانت بگیرید. با آشنایی با هر کدام از این سرویس‌ها و اطلاع از تخفیف‌های آن‌ها به شکلی قابل توجه در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید.

کد تخفیف اسنپ تاکسی

تاکسی اسنپ اولین و پر استفاده ترین سرویس این مجموعه است که از رو اول با ارائه تخفیف‌های جذاب و به صرفه توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. این تخفیف‌ها هم برای کاربران جدید و هم برای آن‌هایی که قبلا از این برنامه استفاده کرده اند در نظر گرفته شده است.

کد تخفیف اسنپ اولین سفر رایگان

اولین سفر با تاکسی اینترنتی اسنپ برای افرادی که تا به حال از این خدمات استفاده نکرده اند رایگان است. فرقی هم ندارد که ساکن کدام شهر هستید یا مبلغ کرایه شما چقدر می‌شود. در هر حال، با کد تخفیف 47av1njykp اولین سفر اسنپ شما رایگان خواهد بود. علاوه بر این، اگر اسنپ به تازگی به شهر شما بیاید هم از تخفیف‌های ویژه مانند کد تخفیف اسنپ تهران، مشهد، اصفهان، قم، شیراز، کرج، همدان، نیشابور و ... برخوردار می‌شوید.

کد تخفیف اسنپ بدون محدودیت سفر اول

اگر کاربر همیگشی اسنپ باشید، حتما دوست دارید به پاس این همراهی از خدمات ویژه ای مانند کد تخفیف اسنپ بدون محدودیت سفر اول برخوردار شوید. کد تخفیف hyperstar-msh از جمله تخفیف‌های غیر اول اسنپ است که هزینه جمل و نقل شما را 50 درصد کاهش می دهد.

کد تخفیف اسنپ برای اسباب کشی

همانطور که می‌دانید خدمات اسنپ گسترده است و امکان ارسال بسته و مرسوله یا اسباب کشی از جمله آن محسوب می‌شود. این دسته از خدمات حمل و نقلی اسنپ سبب می‌شوند بدون دردسر جستجو برای افراد مطمئن یا پرداخت هزینه‌های گزاف به راحتی اثاثیه یا بسته‌های مختلف را جا به جا کنید.

کد تخفیف اسنپ باکس

اسنپ باکس سرویسی برای حمل و نقل بسته و مرسوله و غیره است. با استفاده از خدمات اسنپ باکس می‌توانید بسته و مرسوله‌های خود را به هر نقطه شهر بفرستید. این در حالی است که با کد تخفیف اسنپ باکس مانند KGAM تا 50 هزار تومان از مبلغ را تخفیف می‌گیرید. به این ترتیب، هزینه ای که در نهایت برای این جا به جایی پرداخت می‌کنید، بسیار کمتر از سایر روش‌ها می‌شود.

کد تخفیف اسنپ وانت

پیدا کردن وانت مناسب و مطمئن برای جا به جایی اسباب و وسایل، اثاث کشی، حمل خریدهای بزرگ مثل مبل و ... سخت است. علاوه بر این، قیمت‌ بالا یا خطرات امنیتی هم مسئله مهمی است. اسنپ وانت سرویسی است که با فراهم کردن دسترسی آسان به وانت‌های سبک و سنگین و ارائه کد تخیفی اسنپ، مسئله پیدا کردن وانت با قیمت مناسب را برطرف کرده است. با کد تخفیف MDVN60 کرایه پرداختی برای وانت اسنپ 60 درصد کاهش پیدا می‌کند.

استفاده از کد تخفیف اسنپ

همانطور که مشاهده کردید، کد تخفیف اسنپ برای کاربردهای متفاوت از تاکسی و پیک موتوری گرفته تا اسباب کشی وجود دارد. سؤالی که پیش می‌آید این اسن که چطور باید از این کد تخفیف ها استفاده کنیم؟ اول از همه شما باید ببینید بهترین تخفیف برای شما کدام است. برای مثال، اگر اولین سفرتان است طبیعتاً کد تخفیف خرید اول بهترین استفاده است. از طرف دیگر، اگر قبلاً از خدمات این مجموعه بهره برده اید، بدیهی است که به سراغ کد تخفیف های بدون محدودیت خرید اول بروید. بعد از این نکته، باید به سایت‌های مرجع تخفیف معتبر مانند کانال تخفیف مراجعه کنید و کد تخفیف را از آن جا دریافت کنید. این روش بهترین راه دریافت کد تخفیف است؛ زیرا تخفیفات موجود در این سایت جدید بوده و همه از نظر تاریخ انقضا و اعتبار بررسی شده اند. پس از دریافت کد تخفیف اسنپ مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد اپلیکیشن اسنپ شده و مبدا و مقصد سفر خود را انتخاب کنید.

2. قبل از اینکه گزینه درخواست را بزنید باید کد تخفیف را وارد کنید. گزینه کد تخفیف در زیر قیمت‌ها در سمت چپ قرار گرفته است. کد تخفیف خود را اینجا کپی کنید تا مبلغ کرایه شما کم شود.

3. اگر درخواست داده بودید و بعد از سوار شدن یادتان افتاد که از تخفیف استفاده کنید جای نگرانی نیست. کافیست در قسمتی که مشخصات و پلاک راننده نوشته شده، فلش خاکسترس رنگ رو به بالا را بزنید.

4. یک منو برای شما باز می شود که گزینه سوم آن کد تخفیف است.

5. کد خود را در این قسمت وارد کنید.

6. با بازگشت به صفحه قبلی می بینید که مبلغ تخفیف از کرایه اولیه کم شده است.

به همین سادگی می‌توانید سفری ارزان را تجربه کنید. دقت داشته باشید که روش انتخابی شما برای پرداخت کرایه هم فرق ندارد و در تمام شیوه‌های نقدی، اعتباری و آنلاین می‌توانید کد تخفیف اسنپ را به کار ببرید.