کمپانی مرسدس بنز از اولین آسمان خراش مسکونی در شهر دبی رونمایی کرد !

در جدیدترین خبر منتشر شده مطلع شده‌ایم کمپانی خودروسازی آلمانی مرسدس بنز در یک همکاری مشترک با کمپانی املاک و مستغلات بن غاطی به عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی مشهور در کشور امارات متحده عربی دست به طراحی یک آسمان‌خراش مسکونی در مرکز شهر دبی زده است

کمپانی مرسدس بنز از اولین آسمان خراش مسکونی در شهر دبی رونمایی کرد !


این برج (به عنوان اولین آسمان‌خراش مسکونی این کمپانی خودروسازی) که مرسدس بنز نامگذاری شده است، ۳۴۱ متر ارتفاع دارد و در ۶۵ طبقه در نزدیکی برج خلیفه قرار خواهد گرفت.

بریتا سیگر، یکی از اعضای هیئت مدیره گروه مرسدس-بنز آگِ درباره این پروژه می‌گوید:

اولین برج مسکونی کمپانی ما، بیانگر تصویری جدید از DNA برند ما خواهد بود! ما در این پروژه، مکانی امن را برای استراحت مطلق به مشتریانم هدیه می‌دهیم...”

تاکنون جزئیات کمی از این آسمان‌خراش  ساختمان‌های با بیش از ۳۰۰ متر ارتفاع - متشکل از ۲۲۵ واحد مسکونی به همراه رستوران، سالن بدنسازی، فضاهای نمایشگاهی و پارکینگ VIP اعلام شده است، اما رندر منتشر شده از این پروژه، یک برج پیچ‌خورده با قله‌ای منحنی شکل را نشان می‌دهد که بر روی نمای آن، لوگوی سه پَرِ مرسدس بنز نقش بسته است!

در انتها لازم به بیان است کمپانی املاک و مستغلات بن غاطی، فرآیند ساخت‌وساز آسمان‌خراش مسکونی مرسدس بنز را آغاز کرده است و برنامه‌ریزی شده است که این آسمان‌خراش در سال ۲۰۲۶ میلادی تکمیل شود.