چهارمین نشست تخصصی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» برگزار می‌شود

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: چهارمین دوره از سلسله نشست‌های تخصصی «آسیب‌شناسی، رفع چالش‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» چهارشنبه دهم آبان ماه با محوریت تنوع‌بخشی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری و با تأکید بر فرصت‌های مولد برگزار می‌شود.

چهارمین نشست تخصصی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» برگزار می‌شود

هومان معصومی اظهار کرد: چهارمین دوره از سلسله نشست‌های تخصصی «آسیب‌شناسی، رفع چالش‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» چهارشنبه دهم آبان ماه با محوریت تنوع‌بخشی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری و با تأکید بر فرصت‌های مولد برگزار می‌شود.

او افزود: چهارمین نشست نیز با حضور اساتید حوزه اقتصاد و بازرگانی، مدیران اقتصادی و مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری در سطح استان فارس و شهر شیراز، همچنین اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارشناسان شهرداری و جمعی از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی شیراز در محل صحن شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: چشم‌انداز نهایی سلسله نشست‌های تخصصی، بررسی چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذاری، شناسایی آسیب‌ها، دست‌یابی به راهکارهای رفع موانع و تسهیل درروند جذب سرمایه‌گذار و توسعه سرمایه‌گذاری در کلان‌شهر شیراز، این نشست‌های تخصصی است که پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر، به همت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز و با همکاری دانشگاه برگزار می‌شود.

معصومی تصریح کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، سه دوره نشست تخصصی با موضوعات مختلف باهدف تقویت سرمایه‌گذاری در شیراز برگزارشده است که دستاوردهای مطلوبی ازجمله تدوین سند آسیب‌شناسی سرمایه‌گذاری در شیراز، تدوین و اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز، تدوین سند راهبردی استفاده از استارت‌‌آپ‌ها و دانش‌بنیان‌ها در سرمایه‌گذاری، تدوین طرح اولیه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و... ازجمله مهم‌ترین این دستاوردهاست.

او عنوان کرد: موضوع اصلی این نشست «تنوع‌بخشی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری؛ با تأکید بر فرصت‌های مولد» است که از ساعت ۸ تا ۱۵، در دو بخش صبح و بعدازظهر، «آسیب‌شناسی موانع و سازوکارهای تنوع‌بخشی به فرصت‌ها» موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد.