وزیر ارشاد: اختصاص ٢٠٠ میلیارد تومان جهت تکمیل تالار مرکزی شیراز 

تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه برای ما اهمیت بسیاری دارد

وزیر ارشاد: اختصاص ٢٠٠ میلیارد تومان جهت تکمیل تالار مرکزی شیراز 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تخصیص ٢٠٠ میلیارد تومان جهت تکمیل و بهره‌برداری از تالار مرکزی شیراز در جریان سفر رئیس جمهور به فارس خبر داد. 
محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز جمعه در بازدید از محل طرح تالار مرکزی شیراز بیان کرد: تالار مرکزی شهرستان شیراز اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر مبلغ ٢٠٠ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل تالار مرکزی فارس اختصاص خواهد یافت.
وی افزود: تالار مرکزی شیراز تنها ٢۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون این طرح مغفول مانده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ظرف سه سال آینده تالار مرکزی شیراز به بهره برداری خواهد رسید که پیگیری‌های لازم برای این مهم و تخصیص‌های سالانه انجام خواهد شد.
 اسماعیلی افزود: این پروژه باید از سال ۹۱ آغاز می‌شد اما عملیات اجرایی آن با کندی و با سرعت پایینی پیش رفت ولی از سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان فارس در سال ۱۴۰۰ پیگیری برای بهره‌برداری از این پروژه آغاز و اعتباراتی به آن تزریق شد.
وی ادامه داد: بنده نیز تاکنون سه بار از این پروژه بازدید کرده‌ام چراکه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه برای ما اهمیت بسیاری دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درصدد هستیم که این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل شود تا هرچه سریعتر بتوانیم این مکان را در اختیار مردم هنردوست شیراز قرار دهیم.
اسماعیلی یادآور شد: تالار مرکزی شیراز هم به لحاظ سالن‌های متنوعی که برای اجراهای هنری دارد و هم به واسطه مرکزیت خوب در شهر شیراز و دسترسی که برای هنرمندان و هنردوستان دارد کم‌نظیر است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارکرد: مسئولان و مدیریت استان فارس هم علاقمند هستند تا برای به نتیجه رسیدن این پروژه کمک کنند و تأکید من هم براین است که این کار بی‌وقفه دنبال شود.