موضوع چیست؟/ مظاهری: از یک نفر در باشگاه ناراحتیم!

دروازه‌بان پیکان معتقد است اگر دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شد، نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد

موضوع چیست؟/ مظاهری: از یک نفر در باشگاه ناراحتیم!
احساس می‌کنم پنالتی پرسپولیس اشتباه بود

، رشید مظاهری پس از شکست پیکان برابر پرسپولیس درباره دلخوری بازیکنان این تیم از برگزاری بازی در استادیوم آزادی گفت: قبل از بازی اتفاقاتی افتاد و بچه‌ها در تمرینات از برخی مسائل گله داشتند. نمی‌توانم راحت‌تر از این صحبت کنم. ما از یک نفر در باشگاه خیلی ناراحت بودیم. در مورد اینکه در آزادی بازی کردیم باید بگویم اگر در آزادی بازی نمی‌کردیم و بازی در کرج برگزار می‌شد، شاید نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

او در پاسخ به اینکه آیا دلخوری بازیکنان پیکان ارتباطی به انتخاب ورزشگاه داشت، گفت: فکر می‌کنم بهتر از این این موضوع بگذریم. من نمی‌خواهم اسم بیاورم.

مظاهری افزود: فکر می‌کنم می‌توانستند ورزشگاه آزادی را برای این بازی انتخاب نکنند اما انتخاب شد و بازی کردیم. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند. همه بچه‌ها ۱۸ ،۱۹ و ۲۰ ساله هستند و با این بازیکنان باید به آقا مجتبی تبریک بگوییم. بازی قشنگی برابر پرسپولیس انجام دادیم؛ هر تیمی نمی‌تواند مقابل تیم بزرگ پرسپولیس به این شکل بازی کند. من به شخصه به آقا مجتبی تبریک بگویم.

دروازه‌بان پیکان در واکنش به اینکه بر خلاف سایر دروازه‌بان‌ها خودش را روی زمین نمی‌اندازد، گفت: من همیشه از اینکه خودم را بیندازم، بدم می‌آید. فکر می‌کنم گلری که خودش را می‌اندازد، روحیه تیمش را پایین می‌آورد.

مظاهری درباره فحاشی هواداران پرسپولیس به او عنوان کرد: به خاطر سبقه استقلالی که داشتم، طبیعی بود در ورزشگاه آزادی و بازی با پرسپولیس، این هجمه و فحاشی‌ها را بشنوم. از یک طرف ناراحت‌کننده است اما از طرفی هم لذت فوتبال به همین کری‌ها است. من گله‌ای از آنها ندارم.

او در پایان در خصوص صحنه‌ پنالتی توضیح داد: با چیزی که من دیدم، احساس می‌کنم پنالتی نبود. در صحنه‌ای که بازیکن خودش را انداخت، فکر می‌کنم خطایی اتفاق نیفتاد. البته من می‌خواستم آقای بنیادی‌فر روحیه خودش را از دست ندهد و در حین بازی به ایشان گفتم درست بود اما چیزی که خودم با چشم خودم دیدم، احساس کردم پنالتی نبود. گفتم شاید اشتباه دیده‌ام و بهتر است چیزی نگویم.