مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری عزم جدی دارد

شهردار گلپایگان از ساماندهی مسیر کهن‌رود در منطقه جاده قدیم اصفهان خبر داد و گفت: عزم مدیران شهری شهرداری، اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه شهر گلپایگان است.

مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری عزم جدی دارد

پیمان شکرزاده اظهار کرد: با استفاده از ۷۵۰ تن آسفالت و صرف اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، ۵۰۰ مترمربع لکه‌گیری آسفالت معابر و ۵۲۰۰ مترمربع از کوچه‌های خاکیم نطفه جاده قدیم اصفهان آسفالت شده است.

وی افزود: گاردریل در ۳۵۰ متر طول از مسیر رودخانه کهن‌رود از ابتدای جاده قدیم اصفهان تا ورودی خیابان امامت با هدف حفاظت و ایمنی تردد عبور و مرور و ساماندهی منطقه جاده قدیم اصفهان نصب شد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه مدیران شهری شهرداری عزم جدی در تعریف پروژه‌های محرک توسعه شهر با همکاری بخش خصوصی در راستای رشد و توسعه شهر گلپایگان دارند، خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۲۰۰ جلسه با سرمایه‌گذاران مختلف برگزار شده است.

شکرزاده اضافه کرد: در کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که چندی پیش در شهرداری گلپایگان تدوین شد، فرصت‌های مختلفی در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده و شهرداری در تلاش است با تعریف پروژه‌های متفاوت در نقاط مختلف شهر و جذب سرمایه‌گذار بتواند فضای مناسبی را برای توسعه و رشد شهر و رضایت شهروندان فراهم کند.

وی ادامه داد: گلپایگان در مقایسه با سایر شهرهای ایران بعضی ویژگی‌ها و مزایای خاصی را دارد که ناشی از تاریخ و هویت این شهر است و پتانسیل مطرح شدن به عنوان قطب سرمایه‌گذاری در سطح کشور را دارد.

شهردار گلپایگان گفت: امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم همچون گذشته با اجرای پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر، گامی هرچند کوچک با هدف خدمت‌رسانی و جلب رضایت شهروندان برداریم.

شکرزاده ادامه داد: تاکنون پروژه‌های ورزشی، تفریحی و علمی متعددی در قالب فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صدد اجرای این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی هستیم.