عیدی فجر به تماشاگران

رقابت های لیگ دسته اول

عیدی فجر به تماشاگران

علي جمشيدپور - خبرنيوز / از هفته سي ام رقابت هاي ليگ دسته اول فوتبال كشور تيم درياي كاسپين بابل ميهمان فجر سپاسي شيرازبود.

اين ديدار  كه در هواي بهاري ورزشگاه حافظيه شيراز با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد با نتيجه چهار بر يك به سود فجرسپاسيبه پايان رسيد.

فجري ها كه در اين هفته ها براي جا نماندن از كورس رقابت بايد تمام امتيازات بازي ها خود را كسب كنند با تمام توان پا به ميدانگذاشتند.

شاگردان رجب زاده در ابتدا سعي بر حفظ توپ و تسلط بر بازي داشتند و همين موضوع باعث شد تا از جذابيت بازي كاسته شود.

بابلي ها نيز كه در ميانه جدول رده بندي قرار دارند و برد يا باخت در اين ديدار تأثيري در صعود يا سقوط شان نداشت با استرس كمترينسبت به شيرازي ها بازي را آغاز كردند.

موقعيت هاي نصفه نيمه دو تيم تا دقيقه ٣٧ بي نتيجه ماند تا با يك كار تركيبي زردپوشان شيرازي، حسين مهربان را صاحب توپ كردند ومهاجم فجر با ضربه اي حساب شده قدر اين موقعيت را دانست و توپ را به تور دروازه درياي بابل چسباند.

پس از گل فجري ها كمي عقب نشستند و با تفكرات تاكتيكي كادر فني خود موفق شدند دوباره بر بازي مسلط شده و تا پايان نيمه اول،از تك گل خود مراقبت كنند.

سرانجام با سوت داور نيمه اول با نتيجه يك بر صفر به سود فجر سپاسي به پايان رسيد و دو تيم براي آغاز نيمه دوم به رختكن رفتند.

شروع نيمه مربيان با بازي هجومي درياي بابل آغاز شد.

بابلي ها براي جبران نتيجه در تلاش بودند اما دفاع هوشمندانه فجري ها باعث شد تا در اين امر ناكام بمانند.

شاگردان رجب زاده كه گوشه چشمي به ضد حملات داشتند سرانجام در دقيقه ٥٦ توسط ضربه سر حسين مهربان به گل دوم خود دستپيدا كردند تا مهربان با دبل در اين ديدار اجازه ندهد جاي خالي مهاجم شش دانگ فجر يعني علي آل كثير احساس شود.

بابلي ها كه با دريافت اين گل كمي انگيزه جبران نتيجه را از دست داده بودند با اشتباهات مكرر موجبات گل بعدي فجري ها را فراهمآورده و درست چند دقيقه پس از گل دوم، سعيد زارع كاپيتان زردپوشان شيرازي با شوت پشت هجده خود موفق شد سومين گل تيمش را بهثمر برساند.

بازيكنان درياي بابل كه خود را بازنده اين ديدار مي ديدند، سعي داشتند تا از دريافت گل هاي بيشتر جلوگيري كنند كه در دقيقه ٧٦ بااشتباه مدافعين فجر درياي بابل موفق شد يكي از گل هاي خورده را جبران كند و در تلاش براي به ثمر رساندن گل دوم بر آيد.

پس از دريافت اين گل فجري ها به خود آمدند و مجددا بازي را در دست گرفتند و موفق شدند با كار تركيبي زيبا توسط سعيد ايرانخواهدر دقيقه ٩٢ به گل چهارم دست پيدا كنند.

در نهايت اين ديدار با نتيجه چهار بر يك به سود زردپوشان شيرازي به پايان رسيد تا فجرسپاسي با يك برد شيرين، عيدي قابل تقديري بهتماشاگران و طرفداران خود اهدا كند.