راه‌اندازی نسل جدید شبکه‌های انرژی پایدار در لس‌آنجلس

لس‌آنجلس از راه‌اندازی ۱۰ شبکه جدید ذخیره‌سازی انرژی خورشیدی و باتری پایدار در سراسر شهر خبر داد. حذف موانع مالی در این برنامه به خانوارهای کم‌درآمد تا متوسط‌درآمد امکان نصب شبکه خورشیدی را در کنار سیستم‌های ذخیره‌سازی می‌دهد.

راه‌اندازی نسل جدید شبکه‌های انرژی پایدار در لس‌آنجلس

لس‌آنجلس قرار است به‌زودی به ۱۰ شبکه انرژی پایدار جدید در شهرداری‌های خود تحت یک قرارداد واحد مجهز شود. این برنامه معروف به شبکه PoweredUp به صاحبان خانه‌های واجد شرایط، سیستم‌های ذخیره‌سازی خورشیدی و باتری بدون هزینه اولیه ارائه می‌دهد. در این برنامه هیچ نیازی به سطح خاصی از درآمد، اعتبار یا حق مالکیت وجود ندارد، بنابراین برای دسترسی پیدا کردن ساکنان کم‌درآمد تا متوسط‌درآمد به انرژی پاک، قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه، ایده‌آل است.

تخمین زده می‌شود که تقریباً ۴۰۰ هزار ساکن در ۱۰ جامعه میزبان این شبکه‌ها، می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

تثبیت و کاهش هزینه‌های برق با شبکه جدید انرژی پایدار

شبکه جدید انرژی پایدار لس‌آنجلس همچنین می‌تواند هزینه‌های برق را تا ۲۰ درصد کاهش دهد، با اجتناب از دوره‌های اوج قیمت‌گذاری، هزینه‌های برق را تثبیت و هنگام قطعی، برق پشتیبان را تأمین کنند، بنابراین به محافظت از مالکان خانه در برابر فقدان قطعیت‌های اقتصادی در برابر تورم، افزایش قیمت سوخت و افزایش نرخ آب و برق کمک می‌کنند.

علاوه بر این، در دوره‌های اوج تقاضا که نرخ برق بالا است، می‌توان به‌منظور کاهش هزینه‌ها یا روشن نگه‌داشتن چراغ‌ها هنگام قطع برق از انرژی ذخیره‌شده در سیستم باتری استفاده کرد.

چشم‌انداز شبکه انرژی لس‌آنجلس برای آینده

چشم‌انداز لس‌آنجلس فراهم آوردن انرژی پاک، قابل اعتماد، مقرون‌به‌صرفه و پاک برای همه، صرف نظر از ابزارهای در دسترس آن‌ها است، به همین دلیل برنامه‌های شهر در این زمینه به سرعت در حال رشد هستند. مجری طرح قصد دارد تا پایان سه ماه نخست سال ۲۰۲۴ این شبکه انرژی جدید را برای مصرف‌کنندگان راه‌اندازی کند.

مجری این طرح نهادی ارائه‌دهنده راه‌حل‌های ذخیره‌سازی و مدیریت انرژی هوشمند برای خانه‌ها و مشاغل کوچک و به‌دنبال توانمندسازی شهرها، شهرداری‌ها و شرکت‌های آب و برق برای فراهم آوردن راهی برای ساکنان است تا بتوانند بدون در نظر گرفتن وضعیت اجتماعی‌اقتصادی خود به‌سمت منابع انرژی پایدار و انعطاف‌پذیر حرکت کنند.