تملک ۱۴۸۰۰۰ مترمربع املاک در مناطق ۵ و ۹ برای اجرای تقاطع غیرهمسطح تقاطع احمدبن موسی(ع)- نواب- کمربندی

شهردار منطقه ۵ شیراز گفت: ۱۴۸ هزار مترمربع ملک برای اجرای تقاطع غیرهمسطح تقاطع احمد بن موسی(ع)- نواب- کمربندی املاک در مناطق ۵ و ۹ تملک شده است و درمجموع هزینه تملک و اجرای این پروژه در ۳ فاز، دوهزار میلیارد تومان هزینه در پی دارد که فاز نخست آن با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

تملک ۱۴۸۰۰۰ مترمربع املاک در مناطق ۵ و ۹ برای اجرای تقاطع غیرهمسطح تقاطع احمدبن موسی(ع)- نواب- کمربندی

رضا مسعودی با اشاره به افتتاح پل شماره ۳ تقاطع احمدبن موسی(ع)- نواب- کمربندی با حضور وزیر کشور و مقامات ملی، استانی و شهری اظهار کرد: این تقاطع با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور و ایمنی شهروندان، توسط شورای اسلامی شهر تکلیف و توسط شهرداری شیراز در اجرا است. 

وی افزود: بر این اساس ۸۶ هزار مترمربع ملک توسط شهرداری منطقه ۵ و ۶۲ هزار مترمربع ملک توسط شهرداری منطقه ۹ با هزینه‌ای بالغ‌بر یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تملک شده‌اند.

شهردار منطقه ۵ شیراز همچنین گفت: هزینه اجرای این پل نیز ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که با در نظر گرفتن یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه تملک آن، اجرای تقاطع غیر همسطح احمدبن موسی(ع)- نواب- کمربندی دوهزار میلیارد تومان است.

مسعودی بیان کرد:  پل شماره ۳ تقاطع احمدبن موسی(ع)- نواب- کمربندی همان فاز نخست این پروژه است که با حضور وزیر کشور افتتاح شد.