بازتاب اقدامات مدیریت شهری در رسانه‌ از ارکان اعتمادسازی و امیدآفرینی است

شهردار کلان‌شهر شیراز با تأکید بر اهمیت اعتمادسازی گفت: بازتاب اقدامات مدیریت شهری در رسانه‌ از ارکان اعتمادسازی و امیدآفرینی است.

بازتاب اقدامات مدیریت شهری در رسانه‌ از ارکان اعتمادسازی و امیدآفرینی است
محمدحسن اسدی در آیین تجلیل از اصحاب بسیج رسانه فارس با محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ علیه‌السلام و شهادت دو نفر از هم‌وطنانمان، گفت: رسانه یکی از پل‌های ارتباطی بین مردم و مسؤولین است که امروزه که از آن بانام «عصر انفجار اطلاعات» یاد می‌شود و در این عصر، دهکده جهانی به کلبه جهانی تبدیل که رسالت خبرنگاران در آن سنگین‌تر شده است.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز که از ارائه ۳۵۵وظیفه در خدمات‌دهی شهرداری به شهروندان سخن می‌گفت، تصریح کرد: هیچ دستگاهی به‌اندازه شهرداری، این میزان وظیفه را بر عهده ندارد و شهرداری نه‌تنها تعطیل‌بردار نیست، بلکه شبانه‌روز کار می‌کند.
 او با تصریح بر وجود ارتباط درست و منطقی میان شهرداری و ذی‌نفعان بیان کرد: ذی‌نفعان مدیریت شهری، همه مردم هستند و ما شهروند درجه‌یک و دو نداریم و باید به همه خدمات برسانیم.
 
 اسدی با اشاره به اعتمادسازی به‌عنوان مقوله‌ای دارای اهمیت در مدیریت شهری، به نقش رسانه در این موضوع تأکید و تصریح کرد: بازتاب اقدامات مدیریت شهری در رسانه‌ از ارکان اعتمادسازی و امیدآفرینی است.