اطلاعیه رسمی فدراسیون: فقط مانده تشریفات اداری

فدراسیون فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی به زودی اعلام می‌شود

اطلاعیه رسمی فدراسیون: فقط مانده تشریفات اداری

«فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی در مراحل نهایی قرار دارد.» این خلاصه‌ای از متن اطلاعیه فدراسیون فوتبال است که لحظاتی پیش منتشر شد. درست دقایقی پس از آنکه ورزش سه از انتخاب قریب‌الوقوع امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی خبر داد.

از مدت‌ها پیش بود که مدیران فدراسیون اعلام کرده بودند سرمربی تیم ملی فوتبال تا 20 اسفند معرفی خواهد شد. حتی روز گذشته نیز مهدی تاج مدعی شد که امروز این اتفاق رخ خواهد داد و بسیاری از خبرگزاری‌های معتبر کشور نیز مدعی شدند که امروز، فلیکس سانچز به عنوان جدیدترین سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.

با وجود انتشار این خبر، اما ورزش سه به عنوان اولین رسانه از منتفی شدن مذاکرات طرفین خبر داد و دقایقی پیش نیز خبر انتخاب قریب‌الوقوع امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی روی خروجی سایت ورزش سه قرار گرفت که این مسئله منجر به واکنشی از سوی سایت فدراسیون فوتبال شد.

در اطلاعیه‌ای که با موضوع "فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان توضیحاتی ارائه کرد" منتشر شده، آمده است که سرمربی تیم ملی انتخاب شده و نام او به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

در متن این اطلاعیه آمده است: پیرو اعلام قبلی مبنی بر انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان به اطلاع جامعه فوتبال، هواداران و مردم عزیز می‌رساند که فرآیند انتخاب سرمربی در مرحله نهایی قرار گرفته است و پس از انجام تشریفات اداری لازم به‌زودی معرفی خواهد شد.

بدین ترتیب و پس از منتفی شدن حضور فلیکس سانچز روی نیمکت ایران، باید شاهد انتخاب یک سرمربی ایرانی به عنوان جانشین کارلوس کی‌روش باشیم. سرمربی‌ای که نام او امیر قلعه‌نویی است و معرفی رسمی او احتمالا پس از دیدار فردای گل گهر و نفت مسجدسلیمان رخ خواهد داد.