میزبان راضی‌تر از میهمان!

فجرسپاسی 0 - مس رفسنجان 0 / چمن بی کیفیت، فوتبال کم موقعیت

میزبان راضی‌تر از میهمان!

علی جمشیدپور- خبرنگار خبر جنوب/ حساس‌ترین موقعیت  دیدار مس رفسنجان و فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه مربوط به لحظه تک به تک شدن منشا با ایمان صادقی بود که دروازه بان زردپوشان شیرازی با یک واکنش عالی مانع باز شدن دروازه تیم میزبان شد. روی هم رفته، شاهد دیدار جذابی چه از نظر فنی و چه از نظر موقعیت نبودیم.

سرمای بازی در پاییز شیراز

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر جام خلیج فارس، مس رفسنجان میهمان فجر شهید سپاسی شیراز بود. این بازی که تحت الشعاع چمن نامناسب ورزشگاه حافظیه قرار داشت و به نظر می‌آمد هر دو تیم تاکتیک هوایی را در دستور کار خود قرار داده باشند با جنگ‌های میانه میدان بین هافبک های دو تیم دنبال می‌شد. موقعیت های کم در هوای پاییزی شیراز سرمای این دیدار را دوچندان کرده بود. در نیمه اول بازی تنها تعویض اجباری بازیکن مس و سه کارت زردی که زنده روح از فجر و گادوین منشا و مربی مس رفسنجان دریافت کردند جزو اتفاقات قابل صحبت بود. با شروع نیمه دوم شرایط کمی فرق کرد و تیم مس نشان داد که در نیمه مربی‌ها، بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده است. فشار تیم مس در این نیمه باعث شد تا تیم فجر در حالت تدافعی قرار گیرد و باز هم مثل چند هفته گذشته چشم به ضدحملات بدوزد. در دقیقه 54 روی حرکت بازیکنان فجر روی دروازه مس یک صحنه مشکوک به پنالتی به وجود آمد که نظر داور بازی اینچنین نبود. یک سوم پایانی این دیدار هم با برتری محسوس مس رفسنجان و درخشش ایمان صادقی دروازه‌بان فجر دنبال شد.

بایکوت خبری سرمربی مس

در کنفرانس خبری بعد از بازی خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل اینکه محمدعلی ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری قبل از بازی شرکت نکرده بود این جلسه را ترک کرده تا اعتراض خود را اینچنین نشان داده باشند.

صحنه مشکوک پنالتی

علی اصغرکلانتری، سرمربی فجر شهید سپاسی نیز در نشست خبری بعد از بازی ضمن تبریک به مس رفسنجان به خاطر تیم قدرتمندی که ساخته‌اند، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. با تمام وجود برای برد پا به میدان گذاشته بودیم. تیم متمول و پر مهره مس رفسنجان تیمی نیست که بتوان به سادگی از آن نتیجه گرفت. سرمربی تیم فجرسپاسی با تشکر از تلاش شاگردانش ابراز داشت: با آنالیزی که از بازی مس رفسنجان داشتیم می‌دانستیم که میانه میدان این تیم بسیار قدرتمند کار می‌کنند و تنها راه نتیجه گرفتن از این تیم بستن میانه میدان این تیم بود که در این زمینه موفق بودیم. کلانتری با بیان اینکه از داوری راضی بودیم، گفت: امیدوارم داور در آن صحنه مشکوک به پنالتی تصمیم درستی گرفته باشد. ضمناً ما مصدومانی داریم که اگر شرایط بازی را به دست بیاورند قطعاً می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.