آغاز اجرای طرح بزرگ افطار مؤسسه خیریه حجت‌‌بن‌الحسن‌العسکری(عج)

۴۷۰۰ بسته معیشتی رمضانیه بین ایتام و نیازمندان شیراز توزیع می‌شود

آغاز اجرای طرح بزرگ افطار مؤسسه خیریه حجت‌‌بن‌الحسن‌العسکری(عج)
مهدی محلاتی، رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه حجت‌بن‌الحسن‌العسکری(عج)

غیاث ملک‌حسینی/ رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه حجت‌بن‌الحسن‌العسکری(عج) از توزیع ۴هزار و ۷۰۰ بسته رمضانیه معیشتی همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح بزرگ «افطار 16» که از بزرگ‌ترین طرح‌های محرومیت‌زدایی به‌شمار می‌رود، تعداد 240هزار وعده غذایی -در قالب 47 تن برنج، 4700 بطری روغن و...- به‌صورت خشک بین مددجویان تحت پوشش 72 مؤسسه خیریه و نیازمندان شهرستان شیراز توزیع می‌شود.

مهدی محلاتی با اشاره به حضور جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان در این آیین اظهار داشت: این مؤسسه ۱۶ سال است که با مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان، طرح افطار را با توزیع بسته‌های رمضانیه شامل برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب گوجه به اجرا درمی‌آورد.

به گفته رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه خیریه حجت‌بن‌الحسن‌العسکری(عج)، توزیع این بسته‌های رمضانیه بین ۷۲ مؤسسه خیریه استان از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف توزیع ۲۴۰هزار وعده غذایی شروع شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

محلاتی با بیان اینکه کمک‌های این مؤسسه به خانواده‌های نیازمند با کمک و مساعدت مستمر خیران انجام می‌شود، ادامه داد: خیران و نیکوکاران خواهان مشارکت در طرح افطار، می‌توانند

در ۳ طرح سلمان با هزینه ۱۶۰هزار تومان برای اطعام به ۴ خانواده نیازمند، طرح امیرالمؤمنین(ع) به مبلغ ۲۰۰هزار تومان برای اطعام به ۶ خانواده نیازمند و همچنین طرح پیامبر اعظم(ص) با هزینه ۲۵۰هزار تومان برای اطعام به ۸ خانواده نیازمند مشارکت کنند.

رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه خیریه حجت‌بن‌الحسن‌العسکری(عج) در پاسخ به اینکه خیران چگونه می‌توانند در این طرح مشارکت کنند، گفت: خیران ارجمند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۰۲۶۷۹ نزد بانک ملی به نام مؤسسه خیریه حجت‌بن‌الحسن‌العسکری(عج) شیراز واریز کنند. به گفته وی، شماره تماس‌های 32259600 و 32279600 (7 خط) پاسخگوی علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح خواهد بود.

 محلاتی با بیان اینکه خیریه حجت‌بن‌الحسن‌العسکری(عج) در سال 1386 به شماره ثبت 1240 تأسیس شده و اکنون با دو شعبه در شهر شیراز در امور خیرخواهانه فعالیت می‌کند، اظهار داشت: شعبه شماره یک این مؤسسه به آدرس پشت کارخانه روغن نباتی، خیابان مهاجر، کوچه یک و شعبه دو به آدرس خیابان عبیرآمیز، نبش کوچه 1 پلاک 17 پاسخگوی علاقه‌مندان به فعالیت در امور خیر و نیازمندان خواهد بود.