هوبا طرح در مسابقه ی بین المللی آرکیتایزر سال 2024 میلادی و در بخش بهترین دفاتر معماری جهان با مقیاس متوسط عنوان "تقدیر ویژه" را کسب کرد

رقابت آرکیتایزر یکی از معتبرترین مسابقات بین‌المللی معماری است که هر ساله در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود. از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون، رقابتی با عنوان A+Firm Awards توسط این مسابقه بین‌المللی برگزار می‌شود که به بررسی و رتبه‌بندی شرکت ها و استودیوهای معماری در سراسر نقاط جهان می‌پردازد. براساس اعلام وبسایت مسابقات معماری آرکیتایزر ، نتایج A+Firm Awards در سال ۲۰۲۴ میلادی مشخص گردید!

هوبا طرح در مسابقه ی بین المللی آرکیتایزر سال 2024 میلادی و در بخش بهترین دفاتر معماری جهان با مقیاس متوسط عنوان "تقدیر ویژه" را کسب کرد


اما در میان برگزیدگان این رقابت در سالجاری میلادی، دفتر معماری هوبا طرح در بخش بهترین دفاتر معماری با مقیاس متوسط (۱۶ تا ۴۰ پرسنل) عنوان “تقدیر ویژه” را کسب کرد.

در این بخش، دفتر معماری انگلیسی آلیسون بروکس (مستقر در لندن) به عنوان برنده به انتخاب هیئت داوران و دفتر معماری آمریکایی رِکس (مستقر در نیویورک) به عنوان برنده با انتخاب رای مردم شناخته شد.

همچنین سه دفتر معماری رابرت گوتوفسکی از مجارستان (مستقر در بوداپست) ، کاروالیو آرائوخو از پرتغال (مستقر در براگا) و ۵۴۶۸۷۹۶ از کانادا (مستقر در وینیپـِگ) به عنوان فینالیست این بخش در سال ۲۰۲۴ میلادی شناخته شدند.

لازم به یادآوری است دفتر معماری هوبا طرح در سال ۲۰۲۳ میلادی و در بخش بهترین دفاتر معماری با مقیاس متوسط (۱۶ تا ۴۰ پرسنل) به عنوان برنده با انتخاب رای مردم و همچنین در سال ۲۰۲۱ میلادی و در بخش معماری  تجاری نیز توانسته بود به عنوان برنده شناخته شود!

شرکت معماری هوبا دیزاین در سال ۲۰۰۹ میلادی توسط هومن بالازاده در شهر تهران تاسیس شده است. تمرکز دفتر معماری هوبا طرح بر توسعه‌ی نقش تعاملی ساختمان و افراد ساکن در آن، با بررسی فرهنگ اجتماعی و زمینه‌های زیبایی شناختی در هر پروژه می‌باشد.

هوبا طرح با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی روز و فناوری‌های ساخت، سعی در ایجاد پروژه‌هایی دارد که پایدار و مقرون به صرفه هستند.