آغاز عملیات اجرایی احداث مجموعه ورزشی توپی در شهرک زیباشهر

سید محمد جواد افضلی شهردار منطقه سه شیراز با تاکید بر ضرورت توجه به خواسته های شهروندان و ارتقای نشاط اجتماعی، از آغازعملیات اجرایی احداث سالن سرپوشیده ورزشی توپی در شهرک زیباشهر خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی احداث مجموعه ورزشی توپی در شهرک زیباشهر

سید محمد جواد افضلی گفت: در کنار پروژه های متعدد و مختلف عمرانی خدماتی در سطح منطقه سه شهرداری، توجه به نشاط اجتماعی و سلامت جسمی و روحی شهروندان نیز برای این شهرداری ازاهمیت زیادی برخوردار است که در همین راستا و به منظور توسعه زیرساختها و فضاهای ورزشی، احداث سالن ورزشی توپی شهرک زیباشهردر دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

شهردار منطقه سه، ترویج ورزش در بین خصوصا نسل جوان امروز، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد مکانی جهت گذراندن اوقات فراغت و ورزش و نشاط شهروندان را از دیگر اهداف اجرای این پروژه برشمرد و ادامه داد: این سالن ورزشی با برآورد هزینه ای حدود ۴۲۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن از چند روز گذشته آغاز شده است.

افضلی با بیان اینکه سالن ورزشی شهرک زیباشهر شامل بخشهای مختلفی چون اتاق مربیان و داوران، رختکن، اتاق مدیریت، سرویس های بهداشتی، موتورخانه و نگهبانی می باشد، تصریح کرد: این سالن ورزشی جهت برگزاری ورزشهای توپی از قبیل فوتسال، والیبال، بسکتبال و…. در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع که حدود ۱۴۰۰ متر مربع آن اختصاص به سالن ورزشی و مابقی آن به عنوان محوطه سازی، پارکینگ و زمین ورزشی روباز در نظرگرفته شده است.