گل محمدی: پرسپولیس در هر ۲ جام مدعی است

گل محمدی: پرسپولیس در هر ۲ جام مدعی است
نشست خبری سرمربی پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: بابت اینکه از این مرحله صعود کردیم خوشحال هستیم. بازی خیلی سختی برای هر ۲ تیم بود. در نیمه اول توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضایی که ایجاد شد به خوبی استفاده کردیم. توانستیم ۲ گل هم بزنیم و شرایط برای ما خوب شد. این برد و صعود از این مرحله را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. به بازیکنان‌مان هم خسته نباشید می‌گویم، چون فشار سختی را تحمل می‌کنند. هفته‌های آخر لیگ است و ما در هر ۲ جام مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با همدلی و اتحاد بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کار هنوز تمام نشده و بازی‌های اصلی ما مانده است. ۵ فینال در پیش داریم که هر کدام سختی خاص خودش را دارد.

او ادامه داد: بازی سختی داشتیم. گل‌گهر از نظر فیزیکی و میانگین قدی یکی از تیم‌های خوب لیگ است و فشار زیادی هم به ما در نیمه دوم وارد کردند. ما خوب دفاع کردیم و می‌توانستیم به گل سوم هم برسیم و بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم، اما اینگونه نشد. بازیکنان خیلی خوب دفاع کردند و خوشبختانه توانستیم برنده شویم. امیدوارم این روند را ادامه دهم. تیم حریف هم از لحاظ فیزیکی و آوراژ قدی جزو تیم‌های خوب لیگ است و فشار زیادی هم آوردند و میتوانستیم جلوی این تیم به گل سوم هم برسیم و بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم. اما این اتفاق نیفتاد.

او درباره دریافت کارت زرد از داور مسابقه گفت: دقیقه آخر بازی بود که کاظمی صحنه‌ای که جلوی من بود را خطا گرفت و من خطا ندیدم. یک موقعیت خوب برای ما بود و یک مقدار معترض شدم و کارت گرفتم.

گل محمدی درباره  مرحله نیمه نهایی و قرعه کشی جام حذفی بیان کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد در این مرحله با چه کسی بازی کند. در هر صورت هر قرعه که باشد ما استقبال خواهیم کرد و هدفمان قهرمانی در هر دو جام است. واقعا هیچ فرقی ندارد.

گل محمدی درباره نمایش ضعیف نیمه دوم پرسپولیس گفت: بعد از دربی فشار روحی و ذهنی و فیزیکی داشتیم. بازی دربی همیشه بازی خاصی است و انرژی زیادی از تیم گرفت. شاید نیمه دوم اثرات بازی قبلی باشد. به نظرم می‌توانیم با ذهنیت گل‌های سوم و چهارم وارد زمین شویم. این کیفیتی متقفاوت می‌خواهد و بازیکنان دراین شرایط باید تصمیمات خوب بگیرند. ما بازی سختی داشتیم و در بازی‌های هوایی هم تبحر دارند و تیم خوبی هستند. این که بخواهیم جلوی تیمی مثل گل گهر نود دقیقه حمله کنیم یک مقدار دور از واقعیت است.

گل محمدی درباره مشکلات مالی پرسپولیس بیان کرد: با تایید دریافتی پایین ۶۵ درصدی: جا دارد تشکر از اسپانسر‌های باشگاه داشته باشم. حمایت خیلی خوبی از ما داشتند. انصافا کمک خیلی خوبی به تیم کردند. در هر صورت مشکلات مالی را همه باشگاه‌ها دارند و درگیر هستند. به هر حال سالی هستند که سال خیلی سختی از نظر اقتصادی است و در این شرایط خیلی در مورد بحث مالی نباید حرف بزنیم.

او درباره تشابه وضعیت سپاهان و گل‌گهر بیان کرد: ما در بدترین وضعیت به سپاهان خوردیم و فکر کنم ۷-۸ بازیکن را در ترکیب نداشتیم. در هر صورت آن بازی هم ده نفره شدیم و فکر کنم در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. بازی متفاوتی بود. خوشبختانه اکنون ۲ تیم آماده داریم. هر بازیکنی  در هر ۲ جام اراده دارد.

او درباره وضعیت شیخ دیاباته بیان کرد: اکنون خداراشکر وضعیتش خوب است و حتما در بازی‌های بعدی از وجودش استفاده خواهیم کرد. امروز هم شرایط طوری بود که تیممان یک مقدار دفاعی‌تر شده بود و فرصت نشد بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند کمک کند.