کانادا از پاویون خود برای اکسپو 2025 رونمایی کرد :نمایش چرخه های طبیعی فصول در این کشور و توجه به کوه های یخ !

به تازگی خانوم مری نگ ، وزیر توسعه صادرات، تجارت بین‌الملل و توسعه اقتصادی کانادا در مراسمی از پاویون این کشور در اکسپو۲۰۲۵ اوزاکا طراحی شده توسط معماران کانادایی رِیساید لیبوسیه (مستقر در کبک) در همکاری با دیگر معماری کانادایی مستقر در مونترال یعنی گیوم پلتیه رونمایی کرده است

کانادا از پاویون خود برای اکسپو 2025 رونمایی کرد :نمایش چرخه های طبیعی فصول در این کشور و توجه به کوه های یخ !


جالب است بدانید پاویون کشور کانادا در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا بر موضوع “بازسازی” تمرکز خواهد داشت. همچنین طراحی حجم این پاویون، از آب شدن آبراه‌های (یا راه‌های آبی) یخ زده در این کشور در شروع بهار الهام گرفته شده است!

خانوم مری نگ در مراسم رونمایی از این طرح گفت:

پاویون کشور کانادا به نمایش چرخه‌های طبیعی فصول در این کشور می‌پردازد، از جمله آب شدن رودخانه‌های یخ زده در آغاز فصل بهار و... همچنین معماری بیرونی پاویون نیز الهام گرفته شده از کوه‌های یخ در این کشور است...”

بازدیدکنندگان از پاویون کشور کانادا می‌توانند به آشنایی با تفکر نوآورانه و آینده‌نگرو همچنین ارزش‌های فراگیر زندگی در کانادا بپردازند و آن را تجربه نمایند!

علاوه بر این، کانادا تصمیم دارد در قالب اجرای برنامه‌های مختلف و متعدد به تحکیم روابط تجاری و اقتصادی خود با کشور ژاپن بپردازد. بد نیست بدانید سرمایه‌گذاری کانادا در کشور #ژاپن قابل توجه و متنوع است! چرا که شرکت‌های کانادایی مختلفی در بخش‌های گوناگونی از جمله خودروسازی، فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات، خدمات مالی و جنگل‌داری در این کشور حضور دارند و فعالیت می‌کنند.

ژاپن با تولید ناخالص داخلی ۵.۵ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۲ میلادی، سومین اقتصاد بزرگ جهان و یکی از مهم‌ترین شرکای اقتصادی و تجاری کشور کانادا بود.