پرسپولیس فدراسیون را تهدید کرد!

پرسپولیس رسما تهدید کرد؛ با پیکان بازی نمی‌کنیم!

پرسپولیس فدراسیون را تهدید کرد!

رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ساعاتی پیش اعلام کرد تیم پرسپولیس در صورتی که دیدار با پیکان با حضور تماشاگر برگزار نشود در این دیدار به میدان نخواهد آمد! او در این باره گفت: چطور بعضی از دوستان سکوها را برای هواداران رایگان میکنند مشکلی نیست و حساسیت و اهمیت این موضوع را درک کردهاند، اما ما در حساسترین مقطع فصل و بازیها باید بدون تماشاگر برابر حریفان به میدان برویم؟ با احترام به این عزیزان باید بگویم به واسطه احترامی که برای هواداران و بازیکنان و اعضای فنی تیمم قائل هستم، بدون حضور هوادار برابر پیکان به میدان نخواهیم رفت.

در صورتی که تیم پرسپولیس تهدید خود را عملی کند نتیجه ۳-۰ به سود پیکان از سوی کمیته انضباطی، قرمزها را تهدید میکند.

انتخاب استادیوم دیدار با پرسپولیس حق طبیعی پیکان است به این خاطر که پیکان میزبان است. پیکان ابتدا استادیوم انقلاب کرج را برای میزبانی پیشنهاد داد اما شورای تامین البرز با برگزاری این دیدار در کرج مخالفت کرد و پیکان مجبور است در استادیوم دوم خود به میدان برود که استادیوم پاس است.

مشکل برگزاری بازی در استادیوم پاس این است که شورای تامین اجازه حضور تماشاگر را نمیدهد و این موضوع با اعتراض باشگاه پرسپولیس مواجه شد و حتی رضا درویش مدعی شده در صورت برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر، تیم پرسپولیس به میدان نمیآید و این میتواند تبعات سنگینی برای سرخها به همراه داشته باشد.

هر چند به نظر میرسد ناراحتی باشگاه پرسپولیس به خاطر اجابت درخواست تیمهای استقلال و سپاهان است که بازیهای هفته بیستوهشتم همزمان شده و حالا پرسپولیس هم درخواست نویی مطرح کرده است: برگزاری بازی با پیکان با حضور ۱۰۰ درصد تماشاگر!