وعده آقا صمد بعد از شکست: برمی‌گردیم!

گل سوم را که خوردیم به‌هم ریختیم

وعده آقا صمد بعد از شکست: برمی‌گردیم!

سرمربی تیم جوانان معتقد است بازیکنان این تیم در تقابل با استرالیا احساسی عمل کردند و به همین دلیل نتوانستند گل سوم را به ثمر برسانند.

صمد مرفاوی پس از شکست ۳-۲ ایران برابر استرالیا در جام ملت‌های آسیا زیر ۲۰ سال اظهار داشت: قبل از هر چیزی به تیم استرالیا تبریک و به بازیکنان خودم که تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و فنی بود و هر دو تیم با توجه به شناخت از یکدیگر و برنامه‌هایی که داشتند، تلاش کردند بازی خوبی انجام بدهند، اما بچه‌ها در شرایط بازی اول بودند و غافل شدند و ضربه آن را هم خوردیم، به بازی هم برگشتیم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم و می‌توانستیم گل بزنیم، اما متأسفانه فقط به همان دو گل بسنده کردیم.

او در خصوص بازی تهاجمی ایران در نیمه دوم توضیح داد: ما با توجه به اینکه در نیمه اول بازنده به رختکن رفتیم، سعی کردیم در نیمه دوم با همان نفرات و با تغییر روش ادامه بدهیم اما چون گل سوم را دریافت کردیم، برنامه‌مان برای نیمه دوم به هم ریخت و شیوه‌مان را عوض کردیم. شیوه‌ای هم که عوض کردیم، خوب بود و به گل هم رسیدیم و موقعیت‌های خوب دیگری هم به دست آوردیم اما متاسفانه استفاده نکردیم.

مرفاوی افزود: در نیمه دوم شرایط خوبی داشتیم و بچه‌ها نمایش خوبی ارائه دادند، اما کمی بازی احساسی شد و نتوانستیم گل سوم را برگردانیم. به هر حال فوتبال و اتفاقات آن است و باید تمرکز داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره شرایط این تیم برای بازی سوم بیان کرد: باید برگردیم. با توجه به سن و شرایط روحی بچه‌ها، باید سعی کنیم تیم را از لحاظ روحی برگردانیم. ان‌شالله در دو روزی که فرصت داریم، بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم و بچه‌ها را به لحاظ فنی و روحی و روانی برگردانیم تا در بازی سوم نتیجه بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا ویتنام را آنالیز کرده و شرایط این تیم را چطور دیده است، گفت: ویتنام هم تیم خوبی است. ما در‌ گروهی قرار گفته‌ایم که تمام تیم‌ها قدرتمند و توانمند هستند و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما ویتنام را آنالیز کردیم و باز هم آنالیز می‌کنیم و بازی‌هایش را می‌بینیم. طبیعتا آن‌ها هم ما را می‌بینند و امیدوارم بتوانیم بازی سوم را بهتر از امروز شروع کنیم و به نفع خودمان تمام کنیم.

مرفاوی همچنین گفت: تیم ویتنام مجموعه خوبی دارد و در بازی اول هم تاکتیک خوبی پیاده کردند و توانستند بازی را به نفع خودشان تمام کنند. ما هم روی تیم ویتنام صد درصد برنامه خودمان را داریم و امیدوارم بتوانیم انجام بدهیم. در مجموع ویتنام تیم یک‌دست و خیلی خوبی است.