مورد عجیب تیم جدید لوکادیا

مورد عجیب تیم جدید لوکادیا

مهاجم هلندی و سابق پرسپولیس که در این تیم موفق به ثبت 6 گل در 9 بازی شده بود بالاخره بعد از چند ماه بلاتکلیفی، سوپرلیگ چین را انتخاب کرد تا همچنان در قاره کهن به فوتبال خود ادامه دهد.

این بازیکن به صورت رسمی در کانگژو لاینز معارفه شد تا به خرید جدید این تیم آبی‌‍‌پوش چینی تبدیل شود، اما نگاهی به اتفاق‌های این تیم در گذشته نشان می‌دهد شاید این مهاجم هلندی نتواند تا پایان مدت قرارداد خود در این باشگاه به فعالیتش ادامه دهد.

تیم جدید لوکادیا که سابقه دو نایب قهرمانی در لیگ یک چین را در سال‌های 2014 و 2019 دارد، پیش از این در سال 2014 با هدایت افشین قطبی  به عنوان تیم دوم به لیگ برتر چین صعود کرد. در همان سال مهرداد خانبان مربی کنونی پرسپولیس نیز که سابقه کار در لیگ امریکا را دارد به عنوان دستیار و آنالیزور در کنار افشین قطبی حضور داشت.

گفته می‌شود مدیران این باشگاه نسبت به تعهدات مالی خود در قبال مربیان و بازیکنان پایبند نیستند و شاید همین موضوع روی آینده لوکادیا در این تیم، تاثیرگذار باشد.

کانگژو مایتی لاینز همواره در سوپر لیگ حرفه‌ای چین بین رده 8 تا 14 جدول بوده و دو بار هم به لیگ دسته اول این کشور سقوط کرده و جزو تیم های معمولی رو به پایین محسوب می‌شود.

باید منتظر ماند و دید آیا لوکادیا همکاری خود با این باشگاه چینی را به مانند پرسپولیس نیمه‌کاره رها خواهد کرد یا خیر.