فروشگاه خاص پوشاک در توکیو

ساختمان هفت طبقه فروشگاه لویی ویتون گینزا نامیکی در توکیو دارای نمایی مواج و آب مانند است.

فروشگاه خاص پوشاک در توکیو

فروشگاه لویی ویتون در منطقه گینزا شهر توکیو یکی از ساختمان های متمایز در این منطقه محسوب می شود. ساخت فروشگاه پرچمدار لویی ویتون که در سال 2021 تکمیل شد بر عهده استودیو ژاپنی Jun Aoki & Associates بود. فضای داخلی این فروشگاه نیز توسط معمار پیتر مارینو طراحی شده است.

ساختمان هفت طبقه فروشگاه لویی ویتون گینزا نامیکی دارای نمایی مواج و آب مانند است. این ساختمان به جای فروشگاه قبلی این برند که از سال 1981 در این نقطه قرار داشت، ساخته شده است.

نمایی به شکل آب مواج و مرواریدی رنگ

نمای مرواریدی رنگ و مواج طراحی شده توسط Jun Aoki & Associates ظاهری مدرن به ساختمان بخشیده و موقعیت گینزا در نزدیکی خلیج توکیو را بازتاب می دهد.

به گفته شرکت لویی ویتون، ظاهر بسیار مدرن این ساختمان بازتاب آب را به عنوان یک پدیده مادی تقسیر می کند.

نما از دو لایه شیشه ساخته شده است که مانند آب دارای انحنا و موج است. یک پوشش دو رنگ نیز عامل رنگ مرواریدی نما است.

یک ورودی شفاف در گوشه طبقه همکف امکان به نمایش گذاشتن جدیدترین مجموعه های لویی ویتون را فراهم می کند. همچنین، این قسمت امکان مشاهده مختصر فضای داخلی که توسط استودیو نیویورکی پیتر مارینو طراحی شده است را نیز فراهم می کند.

چهار طبقه پایین فروشگاه به خرده فروشی اختصاص دارد. سنگ کمرنگ کف زمین با پوشش های منحنی روی سقف جلوه ای سه بعدی در فضا ایجاد می کند.

طبقات خرده فروشی از طریق یک راه پله مرکزی چوبی و شیشه ای به یکدیگر متصل می شوند.

این فروشگاه دارای یک فضای دائمی برای نمایش محصولات جدید و همچنین یک بخش وی آی پی در طبقه ششم و Le Café V در بالاترین طبقه ساختمان است.