فجر؛ همچنان امیدوار به صعود

فجر؛ همچنان امیدوار به صعود

علی جمشیدپور - خبرنیوز / در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، فجر شهید سپاسی در آخرین دیدار خانگی خود در فصل 1402- 1401 میزبان پارس جنوبی جم بود.

این دیدار که در ورزشگاه حافظیه با حضور پرشور تماشاگران شیرازی برگزار شد با نتیجه 3 بر یک به سود فجری ها به پایان رسید.

زردپوشان شیرازی که هفته‌های پایانی لیگ آزادگان را با حساسیت خاصی برای صعود به عنوان تیم دوم دنبال کردند، در این دیدار شروعی هجومی داشتند.

شاگردان مهدی رجب‌زاده که استرس در ساق پاهایشان مشهود بود، با حفظ توپ سعی در خلق موقعیت و برتری مقابل تیره پوشان جنوبی داشتند و با وجود در اختیار نداشتن مهاجمین اصلی خود (علی آل کثیر و حسین مهربان) به دلیل مصدومیت، حملات نصفه و نیمه آن ها بی نتیجه بود.

توپ اکثرا در میانه میدان در جریان بود و جمی ها هم که برد و باخت در این دیدار تأثیری در صعود یا سقوطشان نداشت، پا پس نکشیده و از تمام توانشان برای کسب نتیجه استفاده کردند.

بازی به پایان نیمه اول نزدیک می شد و انگیزه بالای فجری ها و تلاش آن ها برای ماندن در کورس رقابت ها باعث شد تا با حرکت انفرادی سعید زارع، مدافعین پارس در منطقه جریمه بر روی او خطا کرده و شیرازی ها صاحب یک پنالتی شوند که احمدرضا زنده روح در دقیقه 43 موفق شد با فریب دروازه بان توپ را به تور دروازه جنوبی ها بچسباند.

پایان نیمه اول با جنجال های زیادی همراه بود به شکلی که نیمکت تیم پارس جنوبی با اعتراض شدید نسبت به داوری جوی متشنج ایجاد کرد که ثمره آن یک اخراجی از کادر فنی جمی ها بود.

شروع نیمه دوم با بازی خوب فجری ها و فشار بر روی دروازه پارس آغاز شد.

شاگردان رجب زاده که می دانستند برتری با یک گل، حاشیه امنیت پایینی دارد تلاش داشتند تا گل های بیشتری به ثمر برسانند اما در یک صحنه مشکوک به خطا بر روی فرزاد طیبی پور دروازه بانشان که از نظر داور خطایی اتفاق نیفتاده بود، با ضربه حمیدرضا نادری بازیکن پارس جنوبی گل تساوی را در دقیقه 65 دریافت کردند تا امیدهایشان برای صعود رنگ ببازد.

پس از این گل که با اعتراض شدید بازیکنان، نیمکت فجر و تماشاچیان همراه بود، زردپوشان شیرازی یکپارچه حمله شدند تا درست 3 دقیقه پس از گل تساوی و در دقیقه 68 با سانتر زیبای احمد رضا زنده روح و ضربه سر محمد آژیر بازهم موفق شوند تیم برتر میدان باشند.

پس از این گل، فجر با حملات خود فشار را از روی دروازه جنوبی ها بر نداشت تا با یک کار ترکیبی زیبا و پاس خوب مجید تاجیک، سید مهدی سجادی موفق شود گل سوم شیرازی ها را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار با برتری 3 بر یک به سود فجری ها به پایان رسید تا تکلیف دومین تیم صعود کننده به هفته آخر کشیده شود.

از حواشی جالب این دیدار ورود یک جیمی جامپ نوجوان به زمین بازی بود که پس از در آغوش گرفتن بازیکن مورد علاقه خود بدون اینکه نیروهای امنیتی او را دنبال کنند به سرعت از زمین بازی خارج شد.