سه ایده برای داشتن اتاق خواب جذاب

ما همراه تان هستیم تا از طریق تغییرات چیدمان اتاق خواب، در مسیر رسیدن به آرامش بیشتر به شما کمک کنیم.

سه ایده برای داشتن اتاق خواب جذاب

تغییر دکوراسیون اتاق خواب می تواند هیجان انگیز باشد! چیدمان مبلمان در اتاق، تغییر برخی از عناصر و حتی خرید میز قهوه خوری کوچک برای قرار دادن مقابل یک کاناپه راحتی، کارهایی که می تواند اتاق خواب شما را زیباتر و دلنشین تر جلوه دهد! اتاق خواب شما در واقع محلی است که پس از پایان یک روز شلوغ و پرتنش، به آنجا پناه می برید و می خواهید چند ساعتی را در آرامش استراحت کنید. آیا وقت آن نرسیده است که کمی تغییرات ایجاد کنید؟

ما همراه تان هستیم تا از طریق تغییرات چیدمان اتاق خواب، در مسیر رسیدن به آرامش بیشتر به شما کمک کنیم. بی شک، دلتان می خواهد یک اتاق خوب رویایی با فضایی آرامش دهنده داشته باشید!

برای داشتن اتاق خواب جذاب، این 3 ایده را امتحان کنید!

1-ایجاد عناصر کلیدی و نقطه کانونی در اتاق خواب

خلق نقطه کانونی و توجه برای چیدمان اتاق خواب، یک ایده هوشمندانه است که می توانید برای ایجاد جذابیت بیشتر از آن کمک بگیرید. اتاق خواب شما یک مساحت مشخص دارد و فضای آن کاملاً در اختیارتان است، پس باید دقیق بررسی کنید که چه عناصر یا لوازمی می توانند در هر قسمت از اتاق، نقطه کانونی و مرکز توجه خلق کنند.

خرید تخت خواب چوبی در اصفهان، خرید یک میز پایه کوتاه لاکچری، یک میز و آینه کنسول مدرن ساده، نصب چند دیوارکوب زیبا، نصب پرده های رنگی تزئینی، آباژور رومیزی یا ایستاده، یک صندلی راک تک نفره، مواردی هستند که می توانند اتاق خواب شما را زیباتر و جذاب تر جلوه دهند.

تعبیه کمد لباس دیواری یا نصب قفسه های دیواری کتاب با طرح های خلاقانه در اتاق خواب نیز می توانند عناصر منحصر به فردی باشند. شاید هم ترجیح می دهید لوازم دکوراتیو خود را روی استندهای چوبی شیک در کنار اتاق خواب خود بچینید و کنار آن یک آباژور ایستاده با نورپردازی خیره کننده و رویایی قرار دهید! که در این صورت، یکی از جذاب ترین ایده های چیدمان اتاق خواب را اجرا کرده اید!

2- استفاده از تکنیک های نورپردازی مدرن

اگر بگوییم صدها ایده جذاب برای نورپردازی اتاق خواب وجود دارد، اغراق نکرده ایم! نور، یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون داخلی خانه است که برای چیدمان و طراحی اتاق خواب نیز صدق می کند. پس چرا شما از این عنصر کلیدی برای داشتن اتاق خواب جذاب بهره نمی برید؟

انواع لوسترهای سقفی با طراحی مدرن و کوتاه، انواع لامپ های حبابی شفاف یا تیره، لامپ های مخفی تکی، ریسه های نور رنگی که در سقف تعبیه می شوند، برخی از این ایده های زیبا هستند. رنگ نورپردازی اتاق خواب می تواند متفاوت باشد، اما محبوب ترین رنگ، نورهای سفید و آبی هستند، که آن را با نام لامپ های مهتابی و آفتابی می شناسیم.

3- استفاده از گل و گیاه

استفاده از گل و گیاه در چیدمان داخلی منزل، حس و حالی تازه را در فضا به وجود می آورد؛ پس چه بهتر که از این مزیت برای داشتن اتاق خواب جذاب نیز بهره ببرید. پس از آنکه مکان دقیق تختخواب و میزها یا سایر مبلمان و لوازم را مشخص کردید، فضاهای باز و خالی را دقیق بررسی کنید.

به طور قطع، در اتاق خواب شما، مکان هایی وجود دارد که خالی هستند؛ جاهایی مانند زاویه ها یا کنار دیوار یا نزدیک به پنجره یا درب تراس. اینجاست که می توانید به طرز هوشمندانه ای از گل و گیاه برای خلق یک تصویر زیبا بهره ببرید. انتخاب نوع گیاه و اندازه گلدان به این بستگی دارد که چقدر فضای آزاد در دسترس دارید. سبزی گیاهان، روح شما را تازه می کند و فضایی دلنشین و آرامش بخش را به وجود می آورد.

برای داشتن اتاق خواب جذاب، این نکته را فراموش نکنید....

علاوه بر 3 ایده فوق برای داشتن اتاق خواب جذاب، لازم است این نکته کلی را به یاد داشته باشید که نباید از انتخاب تم رنگی و سبک چیدمان اتاق خواب غافل شوید!

سبک مدرن، سبک کلاسیک، سبک روستیک، سبک مدیترانه ای، سبک انگلیسی، برخی از انواع ایده ها برای چیدمان داخلی اتاق هستند. در هر سبک، یک تم رنگی تعریف شده وجود دارد.

محبوب ترین ایده های اتاق خواب، از سبک مدرن تبعیت می کنند، چرا که فضای آرام تری را به وجود می آورند. رنگ های روشن که موجب خواب راحت هستند در این سبک خلاصه شده اند. بنابراین می توانید مبلمان اتاق خوب و سایر وسایل را از یک طیف رنگی ملایم انتخاب نمایید.

به هر سبک چیدمان اتاق خواب که علاقه مند باشید، با خرید سرویس خواب چوبی باکیفیت و زیبا، خوابی آرام و فضایی دلنشین را تجربه خواهید نمود.

پیشنهاد ما به شما، گروه تولیدی – صنعتی هومتو، مرکز طراحی و ساخت انواع مبلمان منزل است. شما می توانید علاوه بر بررسی محصولات موجود در فروشگاه هومتو، طرح های سفارشی دلخواه خود را برای ساخت نیز به این مجموعه ارجاع دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه تخصصی مبلمان هومتو تماس بگیرید.