رئیسی: جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند

رئیس جمهور در چهارمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی دقایقی پیش وارد استان خوزستان شد

رئیسی: جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند

 سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در چهارمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال نماینده، ولی فقیه و امام جمعه خوزستان و استاندار از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر دیدارهای مردمی، نشست با نخبگان، بزرگان عشایر و اهالی تولید و صنعت، پروژههای بزرگ نیروگاهی، پالایشگاهی، محیط زیستی و ریلی را به بهرهبرداری میرساند.

رئیسی همچنین در پایان این سفر در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاوردهای سفر دولت مردمی به استان خوزستان را تشریح خواهد کرد.

این هفتمین سفر آقاي رئیسی و دومین سفر دولت مردمی به استان خوزستان است.

وزرا و معاونین ۱۵ وزارتخانه و ۶ تن از معاونین رئیس جمهور دکتر رئیسی را در این سفر همراهی میکنند.

سید ابراهیم رئیسی امروز هفتم اردیبهشت ماه در بدو ورود به فرودگاه اهواز، گفت: در این سفر پیگیر مصوبات سفر اول به استان خوزستان خواهم بود تا بررسی شود که مسئولان چه کردند.

وی افزود: ضمن این که مدیران و مسئولان این حوزه ها بازخواست می شوند تا ببینیم آنچه در سفر اول تصویب شد انجام شد یا خیر. آن چه برای من در آمار و ارائه گزارش ها مهم است، حل مشکل مردم است.

رئیس جمهور عنوان کرد: عزیزان مختلفی در استان و چهره های شاخصی که از این استان در مرکز حضور دارند، مسائل مختلفی را پیرامون استان به ما اعلام می کنند اما به نظرم کافی نیست و آن چه مهم است حضور ما در میدان است زیرا این حضور باعث می شود که مسائل حل شود. تا حل مسائل کار را با جدیت دنبال می کنیم.

وی با بیان این که خوزستان خط مقدم دفاع از وطن و دفاع از مرز و بوم کشور است و مردم این استان دین خود را به کشور ادا کردند، ادامه داد: مسئولان نسبت به این استان مسئولیت مضاعف دارند.

رئیسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیتهایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آبوفاضلاب و زیرساخت ها وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این دوران تلاش دولت جبران عقبماندگیهای استان خوزستان است.