رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد؛ اتصال خطوط ریلی یک و چهار در قلب معنوی شیراز

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پروژه اتصال خطوط ۱ و ۴ مترو شیراز در مجاورت حرم حضرت احمدبن موسی (ع) و در قلب معنوی کلانشهر شیراز و مرکزیت بافت تاریخی فرهنگی قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد؛ اتصال خطوط ریلی یک  و چهار  در قلب معنوی شیراز

رضا محمدیان در آیین آغاز عملیات اجرایی خط ارتباطی خطوط ١ و ۴ مترو شیراز بیان کرد: این پروژه در مجاورت حرم مطهر احمدبن موسی(ع) و در قلب معنوی کلان‌شهر شیراز و در واقع در مرکزیت بافت تاریخی فرهنگی پیش‌بینی شده که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی ترافیک شدیدی حاکم است و رفت‌وآمد دچار مشکل می‌شود.

او خاطرنشان کرد: این خط ارتباطی که در واقع موجب اتصال به خط یک مترو می‌شود، از ایستگاه زند آغاز و در ادامه به شاهزاده قاسم می‌رسد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: این خط ارتباطی موجب تسهیل در تردد و دسترسی سریع‌تر به بافت تاریخی می‌شود و در نهایت ترافیک این بخش مرکزی کلان‌شهر شیراز را کاهش خواهد داد.

محمدیان همچنین از پیش‌بینی اعتبار ٣ هزار میلیارد تومانی و تصویب آن در شورای این کلان‌شهر خبر داد و گفت: انتظار است دولت در این پروژه مشارکت داشته و آرزوی دیرینه مردم شیراز محقق شود.