تصویب واگذاری اراضی شهرک صنعتی جویم به شهرکهای صنعتی فارس

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: واگذاری اراضی شهرک صنعتی جویم به شرکت شهرکهای صنعتی این استان پس از ۱۰ سال در دولت سیزدهم محقق شد

تصویب واگذاری اراضی شهرک صنعتی جویم به شهرکهای صنعتی فارس

سید مهدی خادمی افزود: با بررسی درخواست شرکت شهرکهای صنعتی فارس مبنی بر تخصیص و واگذاری ۳۵ هکتار اراضی شهرک صنعتی شهرستان جویم به این شرکت، موضوع در کمیسیون ماده ۲۱ بررسی و مورد تایید اعضا این کمیسیون قرار گرفت.

وی ادامه داد: بحث این واگذاری از حدود ۱۰ سال پیش تاکنون بدون نتیجه باقی مانده بود و تحقق این خواسته مردمی نیازمند عزمی جدی بود که با پیگیری های متعدد و موافقت اعضای کمیسیون ماده ۲۱، این امکان در دولت سیزدهم فراهم شد.

او اظهار کرد: امروزه صنعتی شدن یکی از مهمترین گام‌ها در جهت توسعه همه جانبه و متوازن در کشورهای در حال توسعه است و از آنجا که برای بسیاری از شهرهای ایران رشد شهرنشینی همراه با رشد صنعتی بوده، احداث صنایع در قالب مجتمع‌ها و شهرکهای صنعتی یکی از مهمترین مولفه‌ها برای توسعه پایدار شهرها به شمار می رود.

جویم از شهرستان‌های جدید جنوبی استان فارس است که در جلسه روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ هیات دولت در تقسیمات کشوری از بخش به شهرستان ارتقاء یافت.