به پپ گفتم صدایت را پایین بیاور!

روایت سمیر نصری

به پپ گفتم صدایت را پایین بیاور!

سمیر نصری، هافبک سابق منچسترسیتی، رابطه چندان خوبی با پپ گواردیولا نداشته است. 
وقتی پپ گواردیولا هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفت سمیر نصری سابقه پنج فصل بازی برای این تیم را در کارنامه داشت. اما روزهای حضور این هافبک فرانسوی در رختکن سیتی خوب پیش نرفت و او فقط یک بازی زیر نظر گواردیولا انجام داد. حالا سمیر نصری در مصاحبه ای به افشای مشکلات خود با سرمربی موفق سیتی پرداخته است.
سمیر نصری گفت: "از اولین ملاقات مان این مسئله آغاز شد. گواردیولا روز اول مرا به دفترش احضار کرد و از من پرسید می‌خواهی چه کار کنی؟ من نیز به پپ گفتم این به تو بستگی دارد که به من بگوئی که آیا روی من حساب می‌کنی یا نه. گواردیولا نیز پاسخ داد اگر واقعا شرایط تو خوب باشد، رویت حساب می‌کنم. سپس اولین تمرینم را انجام دادم، همه چیز خوب پیش رفت و پپ از من راضی بود.
روز بعد، گواردیولا دوباره مرا احضار کرد و در آنجا درباره وزنم بر سر من فریاد زد. او متوجه تغییر شرایط شد زیرا ما هر روز وزن می‌شدیم. همانجا به گواردیولا گفتم صدایت را پایین بیاور و فریاد نزن، زیرا من بچه نیستم و 29 سال سن دارم.
شاید تعطیلات من برای من مانند یک راه فرار بود، زیرا من یک فصل سخت را سپری کرده بودم و مصدومیت همسترینگ من را به مدت چهار ماه در فصل 16-2015 از میادین دور نگه داشت. همچنین به این دلیل که در زندگی شخصی من خیلی چیزها اتفاق افتاد. وقتی دوباره به تیم ملحق شدم گواردیولا به من گفت وزنم باید 76 کیلوگرم باشد.
از زمانی که در مارسی بازی می‌کردم چنین وزنی نداشتم، زیرا در لیگ برتر همیشه برنامه ای برای عضله سازی بیشتر وجود دارد. او می‌خواست بازیکنان لاغر و فیزیکی باشند و من چهار کیلوگرم بیشتر از حد معمول داشتم. زیر نظر گواردیولا اگر 2.5 کیلوگرم بیشتر وزن داشته باشید نمی‌توانید با گروه تمرین کنید و بنابراین من خودم جداگانه تمرین کردم."