بمب بزرگ نقل و انتقالات در رئال مادرید!

فوق ستاره فوتبال جهان سرانجام کهکشانی‌ها را انتخاب کرد!

بمب بزرگ نقل و انتقالات در رئال مادرید!

مهاجم پاری سن ژرمن در گفتوگویی که با رئیس باشگاه رئال مادرید داده به او قول داده است که این بار راهی "کهکشانیها" خواهد شد و این باعث شده تا دوباره بحث حضور این بازیکن به صورت جدی در رئال مادرید مطرح شود.

 کیلیان امباپه بازیکنی است که رئال مادرید مدتهاست به جذب او علاقه دارد.

از زمانی که کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدا شد از امباپه به عنوان بهترین جایگزین برای او یاد شد و حتی هواداران رئال مادرید هم در نظرسنجیهای مختلف او را بهترین خرید برای جایگزینی رونالدو دانستند.

رئال مادرید در سالهای اخیر بارها برای جذب امباپه ابراز علاقه نشان داده است. رئال دو پیشنهاد رسمی به امباپه داد اما موفق به جذب او نشد. نخستین پیشنهاد فلورنتینو پرس ۱۸۰ میلیون یورو بود که باشگاه پاری سن ژرمن آن را رد کرد.

باشگاه رئال مادرید امیدوار بود که امباپه در تابستان سال قبل بعد از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به صورت مجانی راهی این تیم شود و حتی توافقاتی بین این بازیکن و فلورنتینو پرس هم در این زمینه وجود داشت اما در نهایت همه از جمله امانوئل مکرون، رییسجمهور فرانسه دست به دست هم دادند تا امباپه در پاری سن ژرمن ماندنی شود و قراردادش را تمدید کند.

ماندن امباپه در پاری سن ژرمن باعث خشم هواداران رئال مادرید از او شد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد که این بار بحث حضور امباپه در رئال مادرید بسیار جدیتر شده است و حتی خود این بازیکن به فلورنتینو پرس قول داده است تا زمینه این انتقال را مهیا کند.

به نظر میرسد که قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا امباپه اصرار به جدایی از پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید کند و بعید نیست که در تابستان سال جاری این انتقال صورت نگیرد.

امباپه یکی از بهترین و آمادهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و حضورش در رئال مادرید میتواند خط حمله تیم را بسیار قویتر کند.