کلانتری برکنار، معدنچی سرمربی موقت شد

مسئوليت فني تيم به مهرزاد معدنچي مربي كنوني و كاپيتان اسبق باشگاه سپرده شد

کلانتری برکنار، معدنچی سرمربی موقت شد

باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز از قطع همکاری با علی اصغر کلانتری خبر داد. مهرزاد معدنچی تا انتخاب مربی بعدی هدایت زردپوشان شیرازی را برعهده خواهد داشت.

علی اصغر کلانتری فصل گذشته موفق شد زردپوشان شیرازی را پس از هشت فصل دوری از لیگ برتر با 60 امتیاز و به عنوان تیم اول لیگ آزادگان بالاتر ازشاگردان رضا عنایتی به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگرداند، اما کسب تنها 2 پیروزی در 21 هفته‌ای که از لیگ گذشته و قرار گرفتن در رتبه چهاردهم سبب شد تا مدیران باشگاه شیرازی درنهایت به تصمیمی تن بدهند که طی هفته‎‌های اخیر زمزمه های زیادی درباره آن شنیده می شد.
سرانجام دقایقی پیش باشگاه فجرشهیدسپاسی ضمن تشکر از زحمات علی اصغر کلانتری با اشاره به نتایج تیم در مسابقات لیگ برتر اینطور از برکناری سرمربی خود خبر داده است:« جلسه هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي فجر شهيد سپاسي شيراز ظهر امروز برگزار شد و پس از بررسي عملكرد تيم و با توجه به كسب نتايج ضعيف با علي اصغر كلانتري سرمربي باشگاه قطع همكاري صورت پذيرفت و در ادامه مسئوليت فني تيم به مهرزاد معدنچي مربي كنوني و كاپيتان اسبق باشگاه سپرده شد. باشگاه فجر شهيد سپاسي مراتب قدردانی و سپاس خود را از حسن همکاری و خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه ايشان طی دوره فعاليت به عنوان سرمربي در اين باشگاه كه توام با صعود تيم بعد از سالها به ليگ برتر گرديد را اعلام نموده و برای ايشان در تمام عرصه‎های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمايد و انشالله روز‌های آینده برای وي و همچنین باشگاه فجر شهيد سپاسي  توام با سعادت و موفقيت باشد.»
طی 21 هفته اخیر، دو پیروزی، 9 تساوی و 10 شکست در کارنامه زردپوشان شیرازی ثبت شده و سرانجام شکست مقابل سپاهان در نقش جهان کار دست کلانتری داد تا این مربی جای خود را به صورت موقتی به مهرزاد معدنچی دستیارش بدهد.
فجرشهید سپاسی شیراز زمانی برای تطبیق با این موضوع ندارد و خیلی زود باید آماده دیدار برابر پدیده مشهد شود که روز شنبه در شیراز برگزار خواهد شد.