بزرگترین ایراد واتس اپ رسما اصلاح شد!

بزرگترین ایراد واتس اپ رسما اصلاح شد!

برنامه بتا برای واتساپ وب بتا در دسترس است. با استفاده از این برنامه، واتس اپ می خواهد ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد، پس از ورود به واتس اپ وب بتا، متوجه شدیم که واتس اپ توانایی ویرایش پیام ها را برای برخی از آزمایش کنندگان بتا آزاد می کند!

همانطور که در این اسکرین شات می بینید، عمل "ویرایش پیام ها" در نهایت با باز کردن گزینه های منو برای یک پیام متنی در دسترس است. هنگامی که این گزینه را انتخاب می کنید، از شما خواسته می شود که پیام را در یک پنجره جدید ویرایش کنید. در صورت فعال بودن این قابلیت برای اکانت واتس اپ شما، حداکثر ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا پیام های خود را در چت ها و گروه های خود ویرایش کنید و امکان ویرایش پیام ها برای چندین بار وجود دارد.

محدودیت ویرایش پیام ها برای حفظ اصالت مکالمه تعیین شده است تا کاربران نتوانند پس از مدت ها پیام را به طور کامل تغییر دهند، زیرا این ویژگی ابزاری است که فقط باید برای تصحیح خطاهای تایپی استفاده شود. توجه داشته باشید که فقط امکان ویرایش پیام های متنی وجود دارد و برخی بهبودها برای ویژگی های ویرایش برنامه ریزی شده است که در آینده منتشر شود.

امکان ویرایش پیام‌ها برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا که به برنامه رسمی بتا واتس‌اپ وب پیوسته‌اند در دسترس است و در هفته‌های آینده برای افراد بیشتری نیز عرضه خواهد شد.