بایرن، مسی و امباپه را از اروپا حذف کرد!

لیگ قهرمانان کابوس همیشگی پاریسی ها

بایرن، مسی و امباپه را از اروپا حذف کرد!

بایرن مونیخ با یک پیروزی قاطع خانگی مقابل یکی از پرستاره‌ ترین تیم‌های اروپا به دور بعدی مسابقات صعود کرد. مسابقه بایرن مونیخ - پاری سن ژرمن در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان میزبان به پایان رسید تا آنها یک‌بار دیگر خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به نمایش بگذارند.

مسابقه دو تیم در نیمه اول بسته و تاکتیکی بود اما نیمه دوم با برتری کامل شاگردان ناگلزمان آغاز شد و او ضمن مهار خط حمله پاریس (امباپه - مسی) حملات متعددی روی دروازه تیم سفیدپوش حریف داشت که بعد از آفساید اعلام شدن گل چوپو موتینگ، این بازیکن کامرونی در یک تلاش دیگر گل اول بازی را در ۶۱ به ثمر رساند.

بایرنی‌ها که واکنش خاصی از پاریس نمی‌دیدند، بازی را قدرتمندانه دنبال کردند و با تعویض‌های خود در خط حمله و ورود بازیکنان تکنیکی و تازه نفس، باز هم به برتری خود ادامه دادند.

در دقیقه ۸۹، سرژ گنبری با یک فرار به محوطه جریمه پاریس، از فاصله نزدیک دومین گل تیمش را هم به ثمر رساند تا بازی در همین نقطه به پایان برسد؛ مسابقه‌ای که می‌توانست با شکستی سنگین‌تر برای پاریسی‌ها تمام شود، اگر دو گل بایرن به دلیل آفساید مردود اعلام نمی‌شد. بازی دور رفت هم با یک گل به سود مونیخی ها به پایان رسیده بود.