بارش پراکنده باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور

این دریا ۳ روز مواج است

بارش پراکنده باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور

 سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز شنبه‌ در شمال شرق‌ و شرق‌ کشور وزش‌ باد پدیده حاکم‌ است. در سایر مناطق‌ کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود.

یکشنبه‌ شمال آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، گیلان و مازندران به‌ویژه در ساعات‌ بعدازظهر وزش‌ باد، کاهش‌ نسبی‌ دما و ابرناکی‌ همراه با بارش‌ باران پشی‌بینی‌ می‌شود. همچنین‌، با گذر امواج‌ کم‌دامنه‌ از جنوب‌ کشور در ارتفاعات‌ کرمان افزایش‌ ابر، وزش‌ باد و رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌، علاوه بر سواحل‌ شمالی‌ در آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌ و اردبیل‌، بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود. در ضمن‌، در ارتفاعات‌ جنوب‌ کرمان و شمال هرمزگان، نقاطی‌ از خراسان جنوبی‌ و سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقتی‌ انتظار می‌رود.

طی‌ ۳ روز اخیر خلیج‌فارس‌، تنگه‌ هرمز و دریای عمان مواج‌ است.

سه‌شنبه‌ در مازندران، غرب‌ گلستان، شرق‌ فارس‌، جنوب‌ کرمان، شمال هرمزگان و نیمه‌ جنوبی‌ سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات‌ بعدازظهر رگبار و رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقتی‌ رخ‌ می‌دهد و در سایر مناطق‌ کشور جوی آرام و پایدار حاکم‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ در مناطق‌ ذکرشده بارش‌ پراکنده و خفیف‌ انتظار می‌رود. علاوه بر این‌، ارتفاعات‌ واقع‌ در جنوب‌ آذربایجان غربی‌، کردستان، زنجان و قزوین‌ رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.