استدیو معماری بین المللی پاپیولس و طراحی ورزشگاه خانگی جدید باشگاه فوتبال ایتالیایی اینتر میلان

باشگاه فوتبال ایتالیایی اینتر میلان به تازگی تصاویری از ورزشگاه جدید خود در شهرستان روتسانو (واقع در استان میلان، ناحیه لمباردی) منتشر کرده است که با ظرفیت ۷۰ هزار نفر جایگزین ورزشگاه سن سیرو یا جوزپه مه آتزا و بزرگ‌ترین ورزشگاه کشور ایتالیا  و یکی از بزرگ‌ترین ورزشگاه‌های اروپا) به عنوان ورزشگاه خانگی این باشگاه فوتبال خواهد شد!

استدیو معماری بین المللی پاپیولس و طراحی ورزشگاه خانگی جدید باشگاه فوتبال ایتالیایی اینتر میلان


بد نیست بدانید باشگاه فوتبال اینترمیلان به عنوان یکی از ارزشمندترین باشگاه‌های فوتبال در ایتالیا و جهان، تاکنون ۳ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده‌ است. همچنین این باشگاه فوتبال توانست در رده‌بندی موفق‌ترین باشگاه‌های قرن بیستم به انتخاب فیفا ، رتبه دوازدهم را به خود اختصاص دهد!

لازم به بیان است هنوز جدول زمانی رسمی مرتبط با آغاز فرآیند ساخت‌وساز این ورزشگاه که توسط استودیو معماری بین‌المللی پاپیولس طراحی شده است، منتشر نشده است.

دکلان شارکی، مدیر ارشد استودیو معماری بین‌المللی پاپیولس درباره این پروژه می‌گوید:

“ما مفتخریم که با باشگاه فوتبال اینتر میلان در این پروژه باورنکردنی کار همکاری داریم و هدف مشترک ما چیزی نیست جز ایجاد یک استادیوم پیشرفته و پایدار! اتفاقی که سبب خواهد شد طرفداران این باشگاه فوتبال ایتالیایی آن را با افتخار به عنوان خانه بشناسند...”