بهترین شرکت های سئو در ایران کدام اند؟

از آنجا که سئو سایت یک فرایند مهم و تاثیرگذار بر رتبه سایت است، باید آن را به دست یک شرکت سئو با تجربه و معتبر بسپارید. به همین خاطر در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های سئو می پردازیم.

بهترین شرکت های سئو در ایران کدام اند؟

هر کسب و کاری که در اینترنت راه اندازی می شود، برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی حوزه خود در گوگل و موتورهای جستجو نهایتا نیاز به خدمات سئو و بهینه سازی پیدا می کند. بنابراین شناخت بهترین شرکت خدمات سئو سایت، یک گام مهم برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال هر وب سایتی به شمار می رود. برای شناخت بهترین شرکت سئو در ایران نکات مهمی در ادامه گفته شده است که پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب یک سئوکار به آنها توجه کنید.

سئو چیست؟

سئو Search engine optimization که به اختصار SEO نامیده می شود به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در واقع یک سایت می تواند با پیاده سازی دستورالعمل ها و قوانین تعریف شده توسط گوگل، سایت خود را در نتایج جستجو به لینک های اول در کلمات کلیدی مرتبط برساند.

بنابراین ترتیب قرار گرفتن سایت ها در نتایج جستجو بی دلیل نیست و نشان دهنده نحوه عملکرد آن سایت می باشد.

شرکت سئو چیست؟

سئو موضوعی تخصصی و حساس است که به تجربه بالایی نیز نیاز داردهمین موضوع باعث شده تا شرکت های سئو راه اندازی شوند و متخصصان سئو را به عهده بگیرند. این شرکت ها دارای متخصصین با تجربه هستند که بر اساس علم سئو، سایت شما را نیز سئو می کنند.

معرفی بهترین شرکت های سئو در ایران

همانطور که گفتیم سئو سایت علاوه بر دانش، نیاز به تجربه حرفه ای شخص سئوکار نیز دارد. به همین خاطر است که انتخاب یک شرکت معتبر و مجرب در این زمینه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اگر به دنبال بهترین شرکت سئو برای افزایش رتبه سایت خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

  1. شرکت سئو وب پویا - webpouya.com

شرکت وب پویا با 20 سال تجربه و نمونه پروژه های موفق بسیار در زمینه سئو را می توان به عنوان بهترین شرکت سئو ایران معرفی کرد. این تیم از افراد متخصص و با تجربه سئوکار تشکیل شده که صد ها پروژه سئو موفق در حوزه های رقابتی را در کارنامه خود دارند. از نمونه شرکت هایی که توسط تیم سئو وب پویا توانسته اند بهترین رتبه در نتایج جستجو بدست آورند، می توان به مجموعه های بانک یاب، فولاد آرتاویل، هلدینگ بالابان و … اشاره کرد.

شرکت سئو وب پویا ابتدا با یک آنالیز رایگان سئو و مشاوره رایگان تمام انتظارات شما از سئو را بررسی می کند و به سوالات شما در این زمینه پاسخ می دهد. سپس می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب سئو سایت خود را به مجموعه وب پویا بسپارید.

قیمت مناسب سئو سایت

https://www.webpouya.com/blog/seo-cost

بهترین شرکت سئو

  1. شرکت سئو سایت دی ام روم - dmroom.co

یکی دیگر از شرکت های معتبر در زمینه سئو سایت، دی ام روم است. این شرکت با مدیریت آقای عماد چابک ابتدا به آنالیز و بررسی وضعیت فعلی سایت شما می پردازد و یک استراتژی اصولی تدوین می نماید. سپس به شما کمک می کند تا با فعالیت های اصولی رتبه سایت خود را افزایش دهید. این شرکت علاوه بر خدمات سئو سایت به آموزش سئو نیز می پردازد. از موفقیت های دی ام روم می توان به انجام بیش از 250 پروژه موفق اشاره کرد.

  1. شرکت سئوکار - seokar.com

شرکت سئوکار نیز از مجموعه های موفق در زمینه سئو است که در تهران مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت از تیم متخصص و با تجربه ای تشکیل شده که می توانند به افزایش رتبه سایت شما کمک کنند. شرکت سئوکار خدمات پشتیبانی سئو نیز ارائه می دهد و شما می توانید به راحتی مشکلات و سوالات خود را با متخصصین این تیم در میان بگذارید.

  1. شرکت سئو وب سیما -websima.com

شرکت سئو وب سیما با سابقه 12 سال به انجام خدمات سئو سایت می پردازد. شما می توانید با تماس با مشاورین سئو وب سیما و بیان انتظارات وضعیت فعلی سایت خود از آنها بخواهید در افزایش رتبه سایت تان به شما کمک کنند. علاوه بر این شرکت وب سیما به طراحی انواع سایت فروشگاهی، شرکتی و … نیز می پردازد.

  1. شرکت خدمات سئو نیوسئو

یکی دیگر از بهترین شرکت های سئو سایت در ایران، نیو سئو است که علاوه بر انجام دادن خدمات سئو، دوره آموزشی سئو نیز در اختیارتان قرار می گیرد. تیم نیو سئو در شهر مشهد با مدیریت آقای امیر قمصری فعالیت می کند و برای خدماتی همچون تولید محتوا، ساخت بک لینک و … نیز می توانید از آنها کمک بگیرید.

  1. شرکت سئو 24

از دیگر شرکت های سئو معتبر در ایران می توان به سئو 24 اشاره کرد. همچنین شما می توانید با دریافت مشاوره تخصصی از مشاوران این شرکت، خودتان مراحل سئو سایت را دنبال کنید. از دیگر خدمات شرکت سئو 24 می توان به نوشتن رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و تبلیغات در گوگل نیز اشاره کرد.

  1. فرین آکادمی

مجموعه معتبر دیگر در زمینه سئو سایت که می توانید برای افزایش رتبه سایت خود از آن کمک بگیرید، فرین آکادمی است. شما می توانید خدمات سئو سایت فرین آکادمی را در سه پکیج سفارش دهید و یا حتی خدمات مورد نیاز خود را در پکیج سفارشی به این شرکت اعلام نمایید.

  1. سئو لب

آخرین شرکت از بهترین شرکت های سئو در ایران، سئو لب می باشد. این شرکت نیز علاوه بر انجام دادن خدمات سئو دوره آموزشی سئو تهیه کرده است و به شما کمک می کند تا خودتان سئو سایت را به دست بگیرید.

شرکت های سئو چگونه سئو می کنند؟

همانطور که گفتیم پیاده سازی تکنیک های سئو نیاز به تخصص کافی در این زمینه دارد. شرکت های سئو با تجربه در این زمینه به تجزیه و تحلیل سایت ها می پردازند و تکنیک های لازم را بر روی آن پیاده می کنند.

شرکت سئوکار

به طور کلی خدمات شرکت های سئو به صورت زیر می باشد:

  • تجزیه و تحلیل کلی سایت

اولین قدم در یک پروژه سئو آنالیز و تحلیل کلی سایت برای آشنایی با عملکرد فعلی کسب و کار شما در اینترنت، رتبه سایت با کلمات کلیدی، بررسی سرعت سایت، شناخت رقبا و … می باشد. این اطلاعات باعث می شود شرکت سئو تصمیم بگیرد، سایت شما به چه فعالیت هایی نیاز دارد.

  • طراحی استراتژی سئو سایت

پس از آن که سایت شما توسط متخصصین سئو تجزیه و تحلیل شد، نوبت به طراحی استراتژی سئو بر اساس موقعیت و جایگاه فعلی سایت شما می رسد. هر سایت نسبت به مدت زمان راه اندازی، فعالیت هایی که تاکنون داشته، میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی آن حوزه و … نیاز به یک استراتژی سئو و نقشه راه دارد.

  • نصب و فعال سازی ابزارهای سئو

در محله بعدی نوبت به نصب ابزارهای سئو مورد نیاز می رسد. یک شرکت سئو با تجربه به شما کمک می کند تا از ابزارهای مطمئن برای سئو سایت خود استفاده کنید. از کاربردهای ابزارهای سئو می توان به یافتن کلمات کلیدی مرتبط، کشف ایرادات فنی و محتوایی، بررسی میزان ترافیک سایت، بررسی سرعت سایت و ... اشاره کرد.

  • تنظیمات اولیه سئو سایت

پس از آن که مراحل قبلی به طور کامل توسط شرکت سئو انجام شد، نوبت به تنظیمات اولیه سئو سایت می رسد. در این مرحله شرکت سئو کار با توجه به آنالیز و تحلیل بدست آمده و به کمک ابزارهای سئو، به حل مشکلات مهم سایت می پردازد. از جمله مواردی که در این مرحله مورد توجه قرار می گیرد، می توان به رفع خطاهای سرچ کنسول گوگل، بهبود سرعت لود سایت، بهینه سازی کدنویسی سایت، بررسی سایت از لحاظ واکنشگرایی و … اشاره کرد.

  • بهینه سازی سئو به طور پیوسته

پس از آن که تنظیمات ابتدایی سایت توسط بهترین شرکت سئو انجام شد، بهینه سازی سایت به صورت مداوم انجام می شود. از آنجا که موتورهای جستجو به طور مداوم در حال بروزرسانی هستند، وجود یک تیم متخصص سئو در کنار شما ضروری است. چرا که به شما کمک می کند تا مطابق آخرین آپدیت الگوریتم های گوگل سایت خود را بهینه سازی کنید. همچنین باید بدانید سئو یک فرایند طولانی مدت و مستمر است؛ یعنی رسیدن و ماندن در رتبه های اول گوگل نیاز به فعالیت مستمر و همیشگی شما دارد.