خرید گربه یا به سرپرستی گرفتن، کدام روش بهتر است؟

خرید گربه یا به سرپرستی گرفتن، کدام روش بهتر است؟


این روزها خیلی‌ها به نگهداری از حیوانات به خصوص گربه روی آورده‌اند. حیوانات موجودات دوست‌داشتنی هستند، که می‌توانند حال و هوای زندگی شما را تغییر دهند. حال نحوه و سلایق در انتخاب متفاوت است. افراد بسیاری خرید گربه را به دلایل مختلف انتخاب می‌کنند. افرادی هم به سرپرستی گرفتن حیوانات خانگی اعتقاد دارند. حال هر کس با توجه به پارامترهایی که دارد، انتخاب خواهد کرد. امروزه نسبت به گذشته تعداد افراد بیشتری تمایل دارند که به سمت خرید بچه گربه با اصالت یا نگهداری از حیوانات خانگی بروند.

بسیاری ترجیح می‌دهند حیوان خانگی را خودشان انتخاب کرده تا آن را از جایی یا از کسی بگیرند. هنوز هم کسانی هستند که برای گربه موردعلاقه خود حاضرند هزینه گزافی پرداخت کنند و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. آن‌ها فقط به سراغ گربه‌هایی از یک نژاد خاص رفته و برای رفاه حال حیوان خانگی خود حاضرند امکانات بسیاری را فراهم ‌کنند.

خرید بچه گربه در دیوار

سایت دیوار بین افرادی که برای خرید اجناس دسته دوم یا نو به آن سر می‌زنند، نام آشنا است. در این سایت علاوه بر خرید وسایل منزل و غیره، می‌توانید آگهی برای خرید و فروش حیوانات، علی‌الخصوص گربه هم ببینید. واگذاری حیوانات در دیوار، یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید. اما برای به سرپرستی گرفتن گربه واگذاری حتما از سلامت آن مطمئن شوید، از سرپرست فعلی آن بخواهید آزمایشات لازم، واکسیناسیون و شناسنامه گربه را به شما نشان دهد. معاینه توسط دامپزشک هم می‌تواند این موضوع را اثبات کند.

مزایا و معایب خرید گربه در دیوار

خرید از هر سایت مزایا و معایب خود را دارد این موضوع شامل سایت دیوار هم می‌شود. مزایای خرید بچه گربه ارزان در دیوار، دسترسی به انواع نژادهای گربه و قیمت‌های متفاوت است. خریداران می‌توانند از میان نژادهای مختلف با توجه به قیمت آن‌ها، مناسب‌ترین را انتخاب کرده و سپس خریداری کنند. معایب خرید آنلاین از سایت دیوار این است که شما نمی‌توانید از سلامت حیوان و نحوه نگهداری آن مطمئن باشید و به ناچار باید صحبت واگذارکننده را بپذیرید حتی اگر صحت نداشته باشد.

واگذاری گربه رایگان دیوار هم به همین شکل است، شما از نحوه نگهداری صاحب گربه، سلامت آن، نوع تغذیه حیوان بی‌اطلاع هستید و این احتمال وجود دارد که در آینده مشکلات جدی برای گربه پیش بیاید.

آدرس مرکز فروش گربه در تهران

مراکز آنلاین و حضوری بسیاری در تهران وجود دارند که به فروش و خرید بچه گربه ارزان مشغول هستند. سایت سایمون کت، شیپور، دیوار تا وب‌سایت‌های دیگر مانند پت‌آباد، چهارپا و مراکزی چون بازار خلیج فارس و آزادگان بسیاری از دوستداران حیوانات را برای خرید یا فروش سمت خود می‌کشانند. اما خرید از این مراکز نیاز به تحقیق دارد. یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای خرید گربه جایی است که به شما به عنوان مشتری اطمینان دهند که حیوانی که خریداری می‌کنید از سلامت جسمانی برخوردار هستند و این موضوع را با سند و مدرک به شما نشان دهند.

خرید و فروش گربه از سایمون کت

خرید گربه از سایمون کت مزایای بسیاری دارد. سایمون کت خود را موظف می‌داند که هنگام فروش گربه اطلاعات لازم را درباره نژادهای گربه، نحوه نگهداری به مشتریان خود دهد. هنگام خرید بچه گربه ارزان از سایمون کت، می‌توانید از مشاوره رایگان، کارت تخفیف یا کارت بیمه با درصد تخفیف تعیین شده از سمت مجموعه سایمون کت، دریافت رایگان اولین واکسیناسیون برخوردار شوید، همچنین قبل از تحویل گربه، دامپزشک مجموعه آن را معاینه کرده و سپس به شما تحویل می‌دهد.

سایمون کت امکان جدیدی را به مجموعه خود اضافه کرده و آن خرید اقساطی گربه است. برای دوستداران خرید گربه که نمی‌توانند به صورت یکجا هزینه را پرداخت کنند، این گزینه می‌تواند قابل توجه باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با کارشناسان سایمون کت تماس بگیرید.

خرید حضوری و آنلاین گربه از سایمون کت

مجموعه سایمون کت امکان خرید حضوری و آنلاین گربه را برای علاقه‌مندان به نگهداری از حیوانات خانگی فراهم کرده است. مشتریانی که تهران هستند می‌توانند خرید خود را حضوری انجام دهند. گزینه خرید آنلاین برای عزیزانی که در شهرهای دیگر ساکن هستند و افرادی که با جستجو در اینترنت میانه بهتری دارند تا رفتن به فروشگاه، مناسب است. آن‌ها ترجیح می‌دهند بین صفحات گوگل چرخ بزنند و سپس به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

در کل خرید حضوری و آنلاین گربه در سایمون کت تفاوت چندانی با هم ندارند؛ در هر دو حالت شما سفارش خود را به بهترین شکل ممکن تحویل می‌گیرید. سایمون کت قبل از خرید و تحویل گربه، این اطمینان را در شما ایجاد می‌کند که یک گربه سالم و سلامت خریداری می‌کنید.

امکانات دیگر سایمون کت

سایمون کت علاوه بر خرید و فروش گربه، دارای امکاناتی از جمله کلینیک دامپزشکی، پانسیون گربه، پت شاپ و پانسون سگ است. کلینیک دامپزشکی لبخند حیوانات از جمله بخش‌های مهم مجموعه سایمون کت بوده که دارای پرسنل مجرب و با تجربه، دامپزشکان متبحر است. مشتریان ثابت سایمون کت می‌توانند برای نگهداری حیوانات خود با مجموعه تماس گرفته و اطلاعات لازم را درباره پانسیون سگ کسب کنند و با آگاهی کامل حیوان خانگی خود را به مجموعه بسپارند. هنگام تحویل گربه یا سگ به پانسیون، آن‌ها توسط دامپزشک معاینه شده تا درصد سلامتی آن‌ها سنجیده شده و سپس پذیرش می‌شوند.

پانسیون گربه سایمون کت دارای دو بخش آزاد و اختصاصی است. در بخش آزاد بعد از بررسی سلامت گربه‌ها آن‌ها را در اتاق‌هایی با سایر گربه‌ها قرار می‌دهند اما در بخش اختصاصی هر دو، سه گربه در یک اتاق نگهداری می‌شوند. هنگام تحویل گربه‌ و سگ به صاحبانشان، دامپزشک مجموعه آن‌ها را معاینه کرده و سپس تحویل داده می‌شوند. پانسیون سایمون کت دارای محیطی کاملا استریل شده است که هیچ مشتری بدون هماهنگی قبلی اجازه ورود به آنجا را ندارد. حتی جدا از خدمات سایمون کت در مسیر داشتن گربه همراه شما خواهد بود، حتی اگر در مورد انتخاب اسم گربه شک داشته باشید، آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

مجموعه سایمون کت دارای یکی از مجهزترین پت شاپ‌های‌ منطقه جنت‌آباد است. این فروشگاه هر چه را که برای حیوانات خانگی خود نیاز داشته باشید از انواع و اقسام غذاهای خشک و تر، لوزم بهداشتی گربه، تشویقی گربه و غیره را با بهترین برندهای ایرانی و خارجی به فروش می‌رساند. هنگام خرید بچه گربه ارزان از مجموعه سایمون کت می‌توانید وسایل موردنیاز آن را نیز از فروشگاه خریداری کنید. برای خرید از فروشگاه سایمون کت می‌توانید از مشاوره پرسنل فروشگاه استفاده کرده تا تجربه‌ی خوبی را رقم بزنید. سایمون کت برای مشتریانی که خریدهای بالایی دارند، برای ارسال سفارش تخفیفی هم در نظر می‌گیرد. برای اطلاع از این موضوع می‌توانید با پرسنل فروشگاه در ارتباط باشید. بهترین کار تماس با شماره تلفن مجموعه 02144444039 است.

سخن آخر

در آخر همان‌طور که در طول مقاله اشاره شد، بهتر است که برای خرید بچه گربه ارزان به سراغ مجموعه‌هایی بروید که در درجه اول سعی می‌کنند که سلامت حیوان را در اولویت قرار دهند و در درجه دوم، پی کسب رضایت مشتری هستند. مجموعه‌ای که بتواند نیاز مشتریان خود را برآورده کند و اطلاعات کافی درباره حیوانات به مشتریان و علاقه‌مندان بدهد. توصیه‌ای که باید به دوستداران حیوانات کنیم این است که قبل از خرید گربه یا هر حیوان خانگی دیگر لازم است که درباره نژاد آن، عادات، رفتارها و مسئولیت‌هایی که باید به عهده بگیرید تحقیق کنید.

سرپرستی حیوانات برای افراد مسئولیت‌پذیر کار سختی نیست اما اگر چنین ویژگی در خود نمی‌بینید توصیه می‌کنیم هیچ حیوان خانگی اعم از گربه، سگ و غیره را به منزل نیاورید. حیوانات به توجه احتیاج دارند. این توجه هم نیاز به آب و غذای کافی و به موقع است، هم نوازش و محبت. حیونات خانگی خارج از منزل دوام چندانی نمی‌آورند پس قبل از به سرپرستی گرفتن آن‌ها فکر کنید. اگر همه این موارد را در خود می‌بینید، نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری شماست.