بهترین محلات تفریحی چیتگر

مناطق تفریحی چیتگر اولین و مهم ترین دلیل محبوبیت این منطقه در تهران است، البته که آب و هوای بکر و بی نظیر آن را نباید دست کم گرفت. طبیعت فوق العاده زیبا و چشم انداز بی نظیر دریاچه چیتگر به اندازه ای جذاب است که به تنهایی می تواند اوقات لذت بخش را برای شما فراهم کند، البته که در کنار زیبایی چشم نواز این دریاچه مصنوعی، تفریحگاه های خاص با سرگرمی های دلچسب راز محبوبیت بیشتر این منطقه هستند.

بهترین محلات تفریحی چیتگر

منطقه 22 تهران در ابتدا با هدف فرار از آلودگی هوا منتخب شهرک سازی شد که البته زمین بایر و بی آب چندان به مزاج خریداران خوش نیامد. احداث دریاچه مصنوعی چیتگر، ایجاد فضای سبز و مجموعه های رفاهی فوق العاده خاص در این منطقه به ترتیب دلایل محکمی برای به چشم آمدن این منطقه شدند. در ادامه به بررسی بیشتر مناطق تفریحی چیتگر خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات دقیق تر با ما همراه باشید.

چرا مناطق تفریحی چیتگر جذاب هستند؟

ممکن است این سوال برای همه به وجود آید که دلیل این میزان محبوبیت مناطق تفریحی چیتگر در چیست و چگونه تا این حد جذاب هستند که مورد استقبال عموم قرار میگیرند؟ ساخت دریاچه مصنوعی نقطه عطف شهرک سازی در این منطقه به شمار می آید که به همراه آن فضای سبز و مجموعه های تفریحی رفاهی نیز افتتاح شدند.

وجود دریاچه به تنهایی تفریحات آب متنوعی را به همراه دارد، قایق سواری، جت اسکی، شنا و ... از مهم ترین بازی های آبی در دریاچه چیتگر هستند. البته در کنار بازی های آبی ، افتتاح مجموعه های تفریحی رفاهی که سرگرمی های متنوع برای کودکان و بزرگسالان دارد از دیگر دلایل محبوبیت این منطقه هستند.

معرفی مناطق تفریحی چیتگر

طراحان و سازندگان ابتدایی این منطقه برای جلب توجه مشتریان از مناطق تفریحی رفاهی متعددی رونمایی کردند. این مجموعه ها بخش عمده ای از نیاز ساکنین به تفریح و سرگرمی را تامین می کنند، در معرفی بهترین مناطق تفریحی چیتگر، می توان موارد زیر را نام برد:

شهر بازی

گیم سیتی یا شهربازی از مهم ترین مناطق تفریحی چیتگر به شمار می آید، در این مجموعه از جدیدترین دستگاه های بازی رونمایی شده که بسیار مهیج و سرگرم کننده هستند. این این بازی ها در عین هیجانی بودن بسیار امنیت دارند و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. سافاری پارک وحشت، چرخ و فلک بزرگ، پیست پرش در آُسمان و ... از مهم بازی های مهیج در این مکان هستند. این وسایل در تمامی اضلاع دریاچه چیتگر قرار دارند به این ترتیب افراد می توانند دسترسی ساده ای به آن ها داشته باشند.

باشگاه های ورزشی

ورزش و سلامتی دو خط موازی هستند که همگام و همسو با هم حرکت می کنند. وجود باشگاه های ورزشی در منطقه 22 تهران به نوعی یک نقطه عطف است که به راحتی توجه افراد را به خود جلب می نماید. این مجموعه ها مجهز به جدیدترین تجهیزات ورزشی هستند و همه افراد در اقشار مختلف می توانند از آن استفاده کنند. یک مجموعه فوق حرفه ای با تجهیزات متنوع و زیاد که محدودیت خاصی را برای اعضا به همراه ندارد. کلیه باشگاه ها قابلیت پذیرش افراد مختلف را دارند و خانم ها و آقایان می توانند از تایم مخصوص خود برای حضور در باشگاه استفاده نمایند.

مراکز خرید

بدون شک خرید یکی از بهترین رویداد های تفریحی برای افراد است که تاثیر زیادی در حال روحی افراد نیز خواهد داشت. در منطقه 22 تهران مراکز تفریحی متعددی وجود دارد که هر یک در زمینه های خاص فعالیت می کنند. مراکز تجاری بزرگ که علاوه بر خدمات فروشگاهی، امکانات متعددی مانند استخر، سونا، جکوزی و امکانات خدماتی مانند کارواش، سالن های آرایشی، سالن های مطالعه و ... را به مشتریان ارائه می کنند.

رستوران و کافی شاپ

از دیگر بخش های تفریحی و سرگرم کننده که جز مناطق تفریحی چیتگر به حساب می آید، رستوران و کافی شاپ های حرفه ای است که غذا و نوشیدنی های بسیار با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کنند.

بهترین پروژه های تفریحی چیتگر کدامند؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان شهرک سازی در منطقه 22 مورد توجه قرار گرفت، مناطق و بخش های رفاهی و تفریحی آن بود. با توجه به گسترش روز افزون بخش های مسکونی در منطقه چیتگر، توجه به بخش های تفریحی به منظور ایجاد فضای دل چسب برای ساکنان نیز اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند نیز با توجه به این موارد، به دنبال راهکارهای اساسی هستند. از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این منطقه، اجرای پروژه بی نظیر و مجلل برج باغ لوکس شاهان است. پروژه متفاوت و جذاب که جز نام آور ترین پروژه های این منطقه به شمار می آید و مورد استقبال و سرمایه گذاری های فراوان قرار گرفته است.

پروژه باغ شاهان در زیر مجموعه پروژه های مسکونی تجاری قرار می گیرد، البته خدمات ارزنده این پروژه علاوه بر ساکنین این برج، پاسخگوی نیاز دیگر افراد ساکن در منطقه 22 تهران تیز خواهد بود. این پروژه مجلل و فاخر که از زمان آغاز تا به امروز محبوبیت بسیاری کسب نموده، مورد تجزیه و تحلیل زیادی قرار گرفته است. برای بررسی بیشتر این پروژه لازم است که به نکات زیر توجه کنید:

سرمایه گذاران

این پروژه توسط شرکت معتبر و معروف پارس وافل سرمایه گذاری و پشتیبانی میشود، گفتنی است که این شرکت در گذشته نیز سابقه سازندگی پروژه های متفاوت مانند پروژه تجاری مسکونی هما تهرانسر،پروژه مسکونی مرزداران، پروژه مسکونی آرش هشتگرد، پروژه مسکونی برج باغ رودهن و .... را نیز بر عهده گرفته است. البته طراحی پروژه و آرشیتکت اصلی آن جناب آقای مهندس موسی پناه بر عهده دارد.

موقعیت مکانی

این پروژه جز یکی از بهترین برج ها با چشم انداز دریاچه چیتگر است و به راحتی می توانید به آن دستیابی داشته باشید. برای دستیابی ساده تر به این برج لوکس، می توانید مسیر دریاچه چیتگر را در پیش گرفته و به سمت بام لند حرکت کنید؛ این پروژه درست در 40 قدمی بام لند قرار دارد.

کاربرد های اصلی

بدون شک این میزان سرمایه گذاری توسط یک شرکت رزومه دار تنها صرف پروژه تک کاربردی نخواهد شد و پروژه شاهان به شکل واحد های مسکونی و تجاری طراحی و ساخته می شوند.

مشخصات پروژه

در توضیحات تکمیلی این پروژه می توان گفت که پروژه شاهان در زمینی به مساحت 3985 متر مربع طراحی و بهره برداری شده، البته این زمین در مالکیت شخصی با سند تک برگ قرار دارد. تراکم کل مفید و مشاع آن تا حدود 58000 تخمین زده شده که در نهایت پس از نهایی شدن پروژه در قالب یک بلوک 35 طبقه به اجرا در می آید.

30 طبقه از این بلوک به واحد های مسکونی، 4 طبقه آن پارکینگ و 1 طبقه لابی با سقف 7 متر است ، البته با توجه به طرح نهایی در مجموعه 312 واحد طراحی و ساخته خواهد شد. در این برج علاوه بر بخش های مسکونی، شرایط برای فعالیت های تجاری نیز فراهم شده است.

امکانات و قابلیت های برج شاهان

در کنار موارد فوق، وجود برخی قابلیت ها سبب محبوبیت این پروژه شده است که شامل سالن های سینما و گیمینگ با هدف سرگرمی ساکنین در سنین مختلف، سالن اجتماعات، سالن های ورزشی مانند بیلیارد، پینگ پنگ و بدنسازی، کارواش و لاندری اختصاصی، روف گاردن سوپر لوکس و فاخر، استخر سونا، جکوزی و ... که همگی به نوعی قابلیت های این برج باغ زیبا و جذاب به شمار می آیند.