استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ۷ نقطه از کلان‌شهر شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به دنبال بارش شدید باران در کلان‌شهر شیراز از روز چهارشنبه، دوم آبان، خودروهای آتش‌نشانی در هفت نقطه از کلان‌شهر شیراز مستقر شدند.

استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ۷ نقطه از کلان‌شهر شیراز

هادی عیدی‌پور امروز_ پنجشنبه سوم آبان_ در تشریح اقدامات ایمنی شهرداری شیراز در نخستین بارش پاییزی در این شهر اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در سطح استان و به ویژه شهر شیراز تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری در حوزه خدمات شهری و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز در آماده‌باش کامل هستند تا علاوه بر مدیریت شرایط بارندگی، ایمن کامل شهروندان فراهم شود.

وی افزود: استقرار خودروهای سازمان آتش‌نشانی در هفت نقطه از شهر شیراز صورت گرفت و تیم‌های تخصصی غواصی و نجات آبی در دو نقطه از شهر شیراز به صورت آماده‌باش مستقر هستند تا در صورت بروز هر گونه حادثه، بتوانیم خدمات را با حداکثر کیفیت و حداقل زمان ارائه دهیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: هم‌اکنون وضعیت شهر شیراز در حال عادی است و گشت‌زنی ادامه دارد و دوربین‌های کنترل و ترافیک به صورت مستمر در حال پایش مسیرها هستند.

عیدی‌پور اضافه کرد: از روز گذشته با شروع بارش باران تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبودیم و آب در رودخانه خرم‌رود در جریان است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خواستار رعایت نکات و هشدارهای ایمنی از سوی شهروندان شد.