بازی‌های ۳ هفته آخر لیگ به چه دلیل همزمان نیست؟

حساسیت لیگ برتر به قدری زیاد شده که عدم برگزاری همزمان هفته ۲۸، جنجالی شده است

بازی‌های ۳ هفته آخر لیگ به چه دلیل همزمان نیست؟

هفته ۲۸ لیگ برتر فوتبال روز جمعه آغاز می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه، سپاهان از ساعت ۱۸ به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. استقلال هم در همین روز و ساعت به مصاف صنعت نفت می‌رود. نکته عجیب اینکه پرسپولیس به عنوان صدرنشین فعلی لیگ برتر روز شنبه از ساعت ۱۸ به مصاف پیکان خواهدرفت، موضوعی که مورد اعتراض شدید استقلال و سپاهان قرار گرفته است.

 آبی‌‌ها و زرد‌ها معتقدند وقتی لیگ با این حساسیت پیگیری می‌شود و ۳ تیم در کورس قهرمانی قرار دارند، چرا باید پرسپولیس بعد از همه به میدان برود؟ نکته‌ای که استقلال و سپاهان به آن اشاره دارند البته خیلی هم غیرمنطقی نیست و مسئولان سازمان لیگ می توانستند با یک برنامه ریزی صحیح از بروز حاشیه و ابهام جلوگیری نمایند.

گفته می‌شود برگزاری همزمان بازی استقلال و پرسپولیس در تهران، مورد مخالفت شورای تامین قرار گرفته و به همین خاطر است که بازی پرسپولیس شنبه برگزار خواهد شد‌. سازمان لیگ قول داده هفته های ۲۹ و ۳۰ لیگ برتر فوتبال را هر طور شده به صورت همزمان برگزار کند.

استقلال کار سختی مقابل صنعت نفت و عبدالله ویسی دارد، زیرا این تیم بدجوری به دنبال بقاست و در هفته های اخیر عالی کار کرده است.

سپاهان نیز در صورت پیروزی مقابل نفت، حکم سقوط این تیم را به لیگ یک امضا خواهدکرد.