پیام تبریک شهردار شیراز به‌مناسبت آغاز هفته دولت

شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی سالروز شهادت دولتمردان انقلابی شهیدان رجایی و باهنر را گرامی و فرا رسیدن هفته دولت را به عموم مردم بویژه به دولتمردان دولت سیزدهم تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار شیراز به‌مناسبت آغاز هفته دولت

محمدحسن اسدی در پیامی سالروز شهادت دولتمردان انقلابی شهیدان رجایی و باهنر را گرامی و فرا رسیدن هفته دولت را به عموم مردم بویژه به دولتمردان دولت سیزدهم تبریک گفت.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

هفته دولت در ایران اسلامی یادآور مجاهدت‌ها و تلاش‌های دولتمردانی انقلابی و جهادی است که برای اعتلای میهن و پیشبرد امور کشور و مردم سر از پانشناخته و تلاشی مجاهدانه و صادقانه در جهت عمران و آبادانی کشور داشته و دارند و با گام‌های استوار خویش با وجود همه سختی‌ها و کاستی‌ها با برنامه‌ریزی، تدبیر و تدبر خود در صدد رفع یا کاهش مشکلات موجود کشور هستند.

در نظام ولایی تحت زعامت و مدیریت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئولان و مدیران کشور متأثر از اخلاق و رفتار بزرگان دین و پیروی از سیره عملکردی دو دولتمرد نامی کشورمان شهیدان رجایی و باهنر باید در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی گام بر دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت به همه دولتمردان به‌ویژه کارکنان وزارت کشور و شهرداری‌ها و خصوصا با تبریک به کارکنان اداری و خدماتی شهرداری شیراز و با یاد کردی از شهدای عزیز دولت، دوام توفیقات و سربلندی همه دولتمردان را از احدیت منان خواستارم.