پیام تبریک شهردار شیراز به‌مناسبت روز کارمند

شهردار کلان‌شهر شیراز با تبریک روز کارمند گفت: کارمند در ایران و از جمله کارمندان شهرداری‌ها در زمره زحمتکش‌ترین نیروها در سطح کشور هستند که برای پیشبرد امور نظام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

پیام تبریک شهردار شیراز به‌مناسبت روز کارمند
محمدحسن اسدی با تبریک روز کارمند به همه کارمندان در هر سطح، رده مسئولیتی و در هر جایگاه اداری اظهار کرد: کارمند در ایران و از جمله کارمندان شهرداری‌ها در زمره زحمتکش‌ترین نیروها در سطح کشور هستند که برای پیشبرد امور نظام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارمین روز از شهریورماه که در واقع یکی از روزهای هفته دولت است را روز کارمند نام نهاده‌اند.

ضمن تبریک این روز به همه کارمندان در هر سطح، رده مسئولیتی و در هر جایگاه اداری، لازم است اظهار کنم کارمند در ایران و از جمله کارمندان شهرداری‌ها در زمره زحمتکش‌ترین نیروها در سطح کشور هستند که برای پیشبرد امور نظام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

کارمند مسؤول و وظیفه‌شناس همواره براساس آموزه‌های دینی و با الهام از تخصص، تعهد و کاربرد مهارت.های لازم، احترام و تکریم ارباب رجوع، تقویت حضور و تمشیت امور برای سعادت و پیشرفت مجموعه کاری خود با هدف اعتلا و ارتقای فعالیت‌ها اهتمام دارد.

امید است دولت محترم که همواره نگاه حمایتی از کارکنان بخش‌های مختلف دارد، با توجه به کار شایسته و ارتقای رفاه این قشر خدوم در راستای بهره‌وری بهتر سازمانی از هیچ کوششی دریغ نکند‌.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم تا به بهانه هفته دولت و به‌مناسبت روز کارمند از زحمات ارزشمند و مؤثر کارکنان شریف و صدیق شهرداری کلان‌شهر شیراز قدردانی کنم.

صحت، تندرستی، توفیقات و سلامتی تمامی کارکنان را از احدیت منان خواهانم.

محمدحسن اسدی 
شهردار شیراز