پارکینگ عمومی طبقاتی در محله مصلی احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: احداث پارکینگ عمومی طبقاتی در محله مصلی با توجه به وجود مراکز متعدد جمعیتی و جذب سفر، در پنج طبقه و با ظرفیت ۲۵۰ واحد پارکینگ در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم برای روان‌بخشی و ایمنی تردد شهروندان در محله مصلی اقداماتی را انجام دهیم.

پارکینگ عمومی طبقاتی در محله مصلی احداث می‌شود

محمد صیرفی‌نژاد اظهار کرد: یکی از مطالبات اهالی منطقه احداث خیابان اطشاران بود که سال جاری فرایند قانونی آن را با هماهنگی استانداری و کمیسیون ماده ۵ انجام دادیم و در حال حاضر مشکل قانونی آن رفع شده است.

وی افزود: سال جاری جابه‌جایی تأسیسات، دیواره‌ها و فضای سبز را انجام می‌دهیم و سال آینده این گلوگاه بزرگ که سال‌ها برای اهالی محل با مشقت همراه بوده است را باز خواهیم کرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث پارکینگ عمومی طبقاتی در محله مصلی با توجه به وجود مراکز متعدد جمعیتی و جذب سفر، در پنج طبقه و با ظرفیت ۲۵۰ واحد پارکینگ در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم برای روان‌بخشی و ایمنی تردد شهروندان در محله مصلی اقداماتی را انجام دهیم.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: ادامه احداث فضای سبز محله حصه را نیز در دستور کار داریم، همچنین اقدامات کوچک خدماتی و فرهنگی از جمله احداث فضای سبز را نیز در نظر داریم که در قالب بودجه اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم سال آینده همچون سال جاری سال پرکاری برای منطقه ۱۰ شهرداری باشد و رهاورد آن توسعه و آبادانی شهر برای شهروندان در منطقه ۱۰ باشد.