مالزی از پاویون خود برای اکسپو2025 رونمایی کرد:بیان تعهد به تعامل و تقویت جامعه ای مرفه برای تمام شهروندان

روز پنجشنبه بیستم ماه جون سال ۲۰۲۴ میلادی، در مراسمی با حضور تنگکو زفروالعزیز وزیر سرمایه گذاری، تجارت و صنعت کشور مالزی از پاویون این کشور برای حضور در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا رونمایی شد! پاویونی که مالزی به سبب آن، به سرمایه‌گذاری و صادرات بالقوه ۱۳ میلیارد رینگتی (واحد پول مالزی و معادل دو میلیارد و هفتصد و پنجاه و هشت میلیون دلار) خواهد پرداخت!!!

مالزی از پاویون خود برای اکسپو2025 رونمایی کرد:بیان تعهد به تعامل و تقویت جامعه ای مرفه برای تمام شهروندان


بد نیست بدانید تنگکو زفروالعزیز وزیر سرمایه گذاری، تجارت و صنعت کشور مالزی در این مراسم یادآوری کرد که در سال ۲۰۲۱ میلادی، این کشور به سرمایه‌گذاری و تجارت ۸.۳ میلیارد رینگیتی در اکسپوی دبی با حضور ۴۰۰ شرکت مالزیایی پرداخت! و چیزی در حدود ۵ هزار رهبر تجاری را به پاویون خود جذب کرد...

همچنین وی افزود:

حضور در این رویداد جهانی، فرصتی منحصربه‌فرد را برای مالزی فراهم می‌کند تا تعهد تزلزل ناپذیر خود را به توسعه پایدار، اصلاحات صنعتی و رشد اقتصادی فراگیر و در عین حال تقویت جامعه‌ای مرفه برای همه شهروندان خود را به نمایش بگذارد.”

به بیان وزیر سرمایه‌گذاری، تجارت و صنعت کشور مالزی، موضوع موردبحث در پاویون این کشور “بافتن هماهنگ آینده” خواهد بود! موضوعی که بیانگر تعهد این سرزمین به همکاری، وحدت در عین تنوع و همچنین ارتباط متقابل در جامعه می‌باشد.

همچنین پاویون مالزی در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا، پیشرفت های این کشور را در حوزه هایی همچون کشاورزی پایدار، انتقال انرژی، زندگی هوشمند، تولید پیشرفته، مدیریت محیط زیست و همچنین گردشگری سبز به نمایش خواهد گذاشت.

تنگکو زفروالعزیز همچنین افزود:

اکسپو ۲۰۲۵ صرفا یک نمایشگاه نیست! یک رقابت جهانی است که در آن کشورها می‌توانند ایده ها، نوآوری ها و اهداف خود را برای آینده‌ای پویاتر و بهتر به نمایش بگذارند. ما می‌خواهیم نشان دهیم که چگونه مالزی با چالش‌های جهانی به‌ طور خلاقانه برخورد می‌کند تا به رفاه سیاره کمک کند و به ترویج آینده‌ای پایدار، هماهنگ و عادلانه برای همه بپردازد...”

در انتها لازم به بیان است تا به امروز در مجموع ۱۶۱ کشور و ۹ سازمان بین المللی مشارکت خود را در اکسپو۲۰۲۵ تایید کرده اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود این رویداد چیزی در حدود ۲۸.۲ میلیون بازدیدکننده داشته باشد