لیست ۱۰ تایی بهترین برند درب ضد حریق

در این مقاله چند نمونه از بهترین شرکت‌های سازنده درب ضد حریق را معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

لیست ۱۰ تایی بهترین برند درب ضد حریق

توریسم آنلاین: بسیاری از افراد تمایل دارند با بهترین برند درب ضد حریق آشنا شوند تا این محصولات را از برترین شرکت‌های سازنده با کیفیت بسیار بالا خریداری کنند. همان‌طور که می‌دانید درب ضد حریق محصولی بسیار مقاوم در برابر آتش سوزی و اشتعال است. این نوع درب‌ها با آتش گرفتن محیط پیرامون خود دچار آسیب نشده و می‌توانند جلوی ورود آتش به فضاهای بیرونی را نیز بگیرند.

به همین دلیل در حال حاضر در بسیاری از مراکز درمانی، ادارات، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و….. از این محصولات استفاده شده و شرکت‌های سازنده مختلفی به طراحی و تولید آن‌ها اشتغال دارند. در این مقاله چند نمونه از بهترین شرکت‌های سازنده این درب‌ها را معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

گنجین درب

این شرکت فعالیت خود در زمینه ساخت انواع درب ضد حریق را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و بهترین مواد اولیه، تجهیزات به روز و پیشرفته و یک تیم تخصصی و با تجربه را به کار گرفت تا کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و عنوان بهترین برند درب ضد حریق در کشور را از آن خود کند. تمامی فعالیت‌های این شرکت زیر نظر وزارت صنایع انجام شده و با نظارت مرکز تحقیقات راه و ساختمان صورت می‌پذیرد. این برند محصولات متنوعی داشته که تمامی آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند. از مهمترین این محصولات می‌توان به درب تک لنگه ضد حریق، درب تک لنگه اتاق سرور، درب ضد حریق لوکس و فلزی دولنگه، درب ضد حریق بیمارستانی و…. اشاره کرد.

گروه صنعتی درکو

بسیاری از مصرف کنندگان بر این باورند که مجموعه و گروه صنعتی درکو بهترین برند درب ضد حریق در کشور است. این شرکت فعالیت خود در زمینه تولید انواع درب را از سال ۱۳۴۳ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۱ به طراحی و تولید و فروش درب ضد سرقت و ضد حریق به شکل تخصصی دست زد. درب‌های ضد حریق این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار شده و کارایی مد نظر مشتریان را هم دارند. این گروه صنعتی توانسته گواهینامه IMS و OHSAS را نیز از آن خود کند.

مجموعه و گروه صنعتی درکو در حال حاضر به طراحی و تولید انواع درب ضد سرقت و درب ضد حریق اشتغال داشته و به تولید درب‌های چوبی لوکس ساختمان، درب‌های ویلایی و لابی، درب اتاق سرور، درب بیمارستانی و…. نیز اقدام می‌کند. این گروه صنعتی در حوزه طراحی و اجرای کمد دیواری و کابینت به شکل مدرن و امروزی نیز تخصص دارد.

تکسان درب

شرکت تکسان درب را نیز می‌توان بهترین برند درب ضد حریق در کشور به شمار آورد که بسیاری از افراد با نام و آوازه و یا درب‌های آن به اندازه کافی آشنا هستند. شرکت تکسان درب سعی خود را به کار گرفته تا صنایع مختلفی را مورد استفاده قرار دهد و نقش موثری در افزایش امنیت ساختمان‌ها در هنگام آتش سوزی داشته باشد. درب‌های این مجموعه می‌توانند جلوی نفوذ و گسترش آتش به دیگر بخش‌های ساختمان را بگیرند. شرکت تکسان درب فعالیت خود در زمینه تولید درب ضد حریق را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و پرسنل با تجربه‌ای را به کار گرفت تا درب‌های ضد حریق خود را با مقاومت و کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید کند و رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید.

این مجموعه در خط تولید خود دستگاه‌های پیشرفته و مدرنی دارد که به کیفیت بالاتر محصولات آن کمک می‌کنند. در حال حاضر این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده انواع درب ضد سرقت، درب ضد حریق، درب اتاق سرور و…. در کشور است.

توس در

شرکت توس در نیز بهترین برند درب ضد حریق در کشور بوده که در ابتدا با هدف تولید انواع درب ضد سرقت به وجود آمد. بعد از آن و به واسطه استقبال مصرف کنندگان، فعالیت خود را توسعه داده و به طراحی و تولید انواع درب ضد حریق نیز دست زد. محصولات این مجموعه از استانداردهای بالای کیفی و ایمنی برخوردار شده‌اند و در انواع درب ضد حریق تمام فلزی، درب‌های ضد حریق دکوراتیو، درب ضد حریق اتاق سرور، صنعتی و…. در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند.

راشا درب

راشا درب را می‌توان قدیمی‌ترین و بهترین برند درب ضد حریق در کشور ایران محسوب کرد. این مجموعه درب‌هایی بسیار مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی تولید می‌کند و یکی از مدل‌های پرفروش آن درب ضد حریق راه پله است. محصولات این شرکت ابعاد و اندازه‌های مختلفی داشته و در انواع درب ام دی اف، درب پی‌وی‌سی، درب ضد سرقت، ضد آب، ضد حریق، اچ دی اف، پلی وود و…. در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.

روماک

شرکت روماک در فرایند طراحی و تولید انواع درب ضد حریق، درب تمام چوب و روکش چوب، درب ضد سرقت و ضد آب و…. سابقه بیش از ۱۰ سال دارد. این شرکت کارخانه‌ای پیشرفته و مجهز به انواع ماشین آلات در اختیار داشته و محصولات آن مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت بالا ساخته می‌شوند تا رضایت خاطر خریداران را جلب نمایند.

ایمن آتش

شرکت ایمن آتش نیز بهترین برند درب ضد حریق بوده که کادر مجربی دارد و به تولید تجهیزات اعلام و اطفاء حریق و ایمنی اشتغال دارد. درب ضد حریق این مجموعه با بالاترین کیفیت ساخته شده و مواد مرغوبی در ساختار آن مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

شرکت اُرسی

شرکت ارسی تولید کننده انواع درب های ورودی چوبی و درب های ضد حریق است که حدود 15 سال سابقه کاری دارد. محصولات این مجموعه مطابق با استانداردها و تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و تولید شده و در فرایند ساخت آن‌ها از دستگاه‌های پیشرفته کمک می‌گیرند. این محصولات شامل انواع  درب داخلی فریم لس ، ضد حریق، درب اتاقی، درب لابی دو لنگه، تک لنگه و….. هستند.

کیمیا درب

بسیاری از خریداران کیمیا درب را بهترین برند درب ضد حریق می‌دانند. چراکه سابقه و تجربه درخشانی در این زمینه داشته و کیفیت درب‌های آن قابل توجه است. از مهمترین محصولات این برند می‌توان به درب ضد سرقت، درب لابی و اتاق، درب ضد حریق، درب ضد آب و رطوبت و…. اشاره کرد.

افرا درب

شرکت افرا درب فعالیت خود در زمینه تولید و عرضه درب ضد حریق را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و اکنون تجربه بالایی در زمینه تولید انواع درب ضد حریق، درب ضد سرقت، درب شیشه خور لابی و….. با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارد.