«فسیل» برای سینماداران طلا شد

«فسیل» برای سینماداران طلا شد

 فروش فیلم سینمایی «فسیل» سومین ساخته کریم امینی بعد از سه هفته، از مرز ۴۰ میلیارد تومان گذشت.  فروش این فیلم امروز در بیست و یکمین روز نمایش از رقم ۴۰ میلیارد تومان عبور کرد.
این در حالی‌ست که فیلم از تبلیغات خاصی در رسانه‌های رسمی برخوردار نبود و صرفا توسط مخاطبان فیلم روی آن مانور تبلیغاتی صورت گرفته است.
نیمی از رقم فروش این فیلم [بیش از ۱۹ میلیارد تومان] متعلق به مخاطبان تهرانی‌ بوده است و در شهرستان‌ها هم با فاصله زیاد از فیلم‌های دیگر روی پرده بلیت‌فروشی داشته است، به طوری که در کل کشور، «فسیل» کریم امینی، ۱۰ برابر فیلم دوم (غریب- محمدحسین لطیفی) فروخته است.
بنا بر این گزارش، اکثر سینماداران و مدیران سالن‌های سینما در تهران و شهرستان‌ها، در سال جدید از اکران «فسیل» و ادامه نمایش عمومی فیلم پرمخاطب «بخارست» که از ۲۴ آبان ۱۴۰۱ تاکنون روی پرده است و فروش آن در ادامه روند خود از مرز ۵۰ میلیارد تومان عبور کرده، راضی بوده‌اند. جز این دو، ادامه اکران فیلم اجتماعی «ملاقات خصوصی» نیز با رضایت مخاطبان در تهران و شهرستان‌ها همراه بوده است.
مخاطبان ۴ فیلم اکران نوروز ۱۴۰۲ ظرف ۲۱ روز، بیش از یک میلیون نفر بوده‌اند که از این بین، نزدیک ٨۵۰ هزار بلیت برای «فسیل» فروخته شده است!