رکورد تاریخی ستاره فرانسوی پالاس در لیگ برتر

مایکل اولیس، در بازی مقابل لیدز و در ارسال پاس گل هت تریک کرد

رکورد تاریخی ستاره فرانسوی پالاس در لیگ برتر

مایکل اولیس، ستاره جوان کریستال پالاس، در بازی مقابل لیدز و در ارسال پاس گل هت تریک کرد. او جوان‌ترین بازیکنی است که در لیگ برتر به این رکورد دست یافته است. 
تنها در 16 دقیقه از بازی لیدز-کریستال پالاس (کریستال پالاس 1-5 لیدز را شکست داد)، مایکل اولیس وارد تاریخ لیگ برتر شد. اولین پاس گل او در دقیقه 53 بود و سومی در دقیقه 69. هت تریک در پاس گل، او را به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر برای رسیدن به این رکورد معرفی کرد. او 21 ساله و ملی پوش زیر 21 ساله های فرانسه است و ارزش بازار او در این فصل به شدت افزایش یافته است. اولیس که در بازی سازی و ضربات ایستگاهی مهارت دارد، در آکادمی چلسی و منچسترسیتی نیز بوده، اما در ردینگ بود که درخشید و وارد فوتبال حرفه ای شد.
روی هاجسون، مربی کهنه کار پالاس، پس از این پیروزی در مورد اولیس گفت: « او یک استعداد بزرگ است. احتمال زیادی وجود دارد که اولیس حرفه ای عالی و آینده ای شگفت انگیز داشته باشد و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که در کریستال پالاس بتوانیم او را به اوج برسانیم.»
پس از درخشش در چمپیونشیپ با ردینگ، پالاس سریع عمل کرد و اولیس را با کمتر از 10 میلیون یورو جذب کرد. این یک معامله خوب و پرسود بود. او دو برابر فصل قبل بازی کرده و از آن زمان تاکنون 12 پاس گل داده است. فقط بوکایو ساکا (17 پاس گل) در بین بازیکنان زیر 21 سال بهتر از او کار کرده است.