حرکت توأمان شهرداری شیراز به سمت مهار تورم و‌ رشد تولید

شهردار شیراز گفت: انجام بی‌سابقه و همزمان پروژه‌های متعدد خرد، متوسط و کلان مقیاس و دو شیفته کردن آن‌ها به‌منظور اتمام پیش از موعد بهره‌برداری از جمله فعالیت‌های شهرداری به‌منظور کاهش هزینه، رشد تولید و مهار تورم است.

حرکت توأمان شهرداری شیراز به سمت مهار تورم و‌ رشد تولید

محمدحسن اسدی در دیداری که با هیأت اجرایی خانه کارگر و کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان فارس داشت، با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری امسال مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید" بر کاهش هزینه به منظور مؤلفه‌ای مهم در مهار تورم از زمان سکانداری خود در شهرداری تاکنون به مسأله بازنشستگی ۳۵۰ نفر از کارکنان به عنوان یک رکورد و همچنین عدم پذیرش نیروی جدید اشاره کرد.

او انتقال شهرداری شیراز به ساختمان شهید سلیمانی را نیز پس از ۸۰ سال در راستای تمرکز مدیریتی و سیاست کاهش هزینه ذکر کرد.

انجام بی‌سابقه و همزمان پروژه‌های متعدد خرد، متوسط و کلان مقیاس در شیراز و دو شیفته کردن آن‌ها به‌منظور اتمام پیش از موعد بهره‌برداری از جمله دیگر فعالیت‌های شهرداری شیراز به‌منظور کاهش هزینه، رشد تولید و مهار تورم انجام می‌دهد که این مقام ارشد مدیریت شهری به آن اذعان داشت.

اسدی تقویت تولید و حمایت از کارگران را به‌عنوان مهمترین رکن تولید و مهار تورم را نیز از اولویت‌های این نهاد خدمات‌رسان برشمرد.

 شهردار شیراز با تصریح بر حرکت مدیریت شهری به سمت فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بر ضرورت تحول به‌عنوان یک اصل جهشی و جهادی و ایجاد امید آفرینی تأکید کرد.

علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز که در این جلسه حضور داشت، بر مدیریت شجاعانه و مدبرانه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار امسال مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید" تأکید کرد.

شهردار اسبق شیراز با تصریح بر لزوم اهمیت کاهش هزینه و تقویت تولید، به اهمیت کارگر به معنای عام آن تأکید کرد.

پاک‌فطرت همچنین بر فرهنگ کار و تلاش تأکید و خواستار استفاده از ظرفیت‌های شهرداری برای تقویت کار و کارگر شد.

علی راستگو دبیر اجرایی خانه کارگر فارس نیز در این دیدار با اشاره به مسائلی که متوجه اقشار کارگر و بازنشسته است، به ضرورت توجه و حمایت مدیریت شهری تأکید کرد.