قیمت خانه ۷۰ متری در تهران / با مبلغ ۲ تا ۳ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

تهران در پهنه‌ای بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی البرز گسترده شده‌است و ۷۳۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. از نظر جغرافیایی نیز در ۵۱ درجه و ۱۷ دقیقه تا ۵۱ درجه و ۳۳ دقیقهٔ طول خاوری و ۳۵ درجه و ۳۶ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۴۴ دقیقهٔ عرض شمالی قرار دارد.اگر قصد خرید خانه ۷۰ متری در تهران را دارید،گزارش امروز ما را از دست ندهید.

قیمت خانه ۷۰ متری در تهران / با مبلغ ۲ تا ۳ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

آپارتمانی ۷۰ متری در مرزداران درحالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۸ میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در  فلاح با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲ میلیاردو  ۳۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در جوادیه تهرانپارس با متراژ ۷۰ متر و سنی معادل ۲۲ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل  ۴ میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۵ ساله در کرمان با متراژ ۷۰ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۵ میلیاردو ۸۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در سلیمانی را دارید،یک واحد ۲ خوابه با سرمایه ۳ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۱۲ ساله با متراژ ۷۰ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در خانی‌آباد نو با متراژ ۷۰ متر و نوساز است، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای فروش گذاشته شده، خبر نیوزدخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود